Müziğim geldi

epip

Şu günlerde havasından mı suyundan mı, durmadan müzik yapasım geliyo gene. eski günlerdeki gibi saatlerce takılmak istiyorum. müzik diince enstrüman geliyo ne olsa çalarım abilik varken, aklım gene yukardaki güzide alete gidiyo. Thom bey'le yapalımlardayız ama kıramıyoruz zincirlerimizi🙂

cok diil hatta epiphone les paul, ucuz da bişi. üstelik artık kart ve ekmek musaf çarpsın yeminine 10 taksit, öptürürsek +3 ü bile var ama…(hz. 3nokta)

doğum günü yaklaşırken bi güzellik yaparlar mı sir sen örgütlersin ahaliyi, renk bu olucak ama :)

neyse geliyolar, gidicekler işallah.

~ tarafından darki Mayıs 30, 2006.

2 Yanıt to “Müziğim geldi”

  1. Sir, ahaliyi organize ederken insaflı ve de mantıklı davranmak gerekliliği fikrindeyim. Zira yaklaşan tek doğum günü haziranın 27’sinde değil.
    Şimdi bunu yazınca blog mu oldu? Yoksa daha çok forum gibi bişey mi oldu.
    Ben yazmasam daha mı iyiydi neyse tatil şart oldu galiba.

    Bu arada renk güzelmiş gerçekten🙂

  2. @aramis;
    çık dışarı çabuk🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: