ben küçükken part I

bondgarip meslekler seçerdim hep kendime. herkes doktor, polis ya da itfaiyeci olmak isterdi o zamanlar. benim kendime seçtiğim mesleğin bir adı yoktu aslında. tam olarak açıklamak gerekirse şuydu; sinema filmlerinde makineli tüfek sesi çıkarıcısı 🙂

o zamanlar bu sesi çok iyi çıkardığımı düşünürdüm nedense. dudaklar büzüşmüş, tata tata tata bütün gün gezerdim öyle. bir nevi antrenman, gelecek günler için. tabi makineli tüfek diye de bir tabir yoktu o vakitler benim kısıtlı dağarcığımda. taramalı tüfek 🙂

sonra ilkokula başlayıp biraz biraz kafam basmaya başlayınca öğrendim o sesleri insanların çıkarmadığını. yeni bir meslek bulmalıydım kendime. ajan olmaya karar verdim. havalı bir meslekti bi' kere. ilkokulda öğretmen (o zamanlar hoca demezdik. öğretmendi o) herkese sorarken büyüyünce ne olmak istiyorsun diye, gayet cool bi' şekilde ajan olucam ben, derdim. adım da bond, james bond' du tabii ki.

sonra bir dönem radyasyonlu örümcek bulma hayallerim başgösterdi. neden olmasındı? kendimi ısırttırıp  gayet de güzel bir spiderman olabilirdim elbette. eee tabii bulamadım öyle bir örümcek. ama yine de uhu'lardan ağ yapıp fırlatmayı denemedim değil. iki parmağınızın arasına sıkıp bir kaç kere açıp kapadığınızda parmaklarınızı gayet de güzel bir ağ görüntüsü oluşuyordu aslında ama bununla kötü adamları yakalayamazdım. 

bir de kara şimşek dizisinde, goliath diye bir tır vardı. onun içinde de sarışın bi' abla. ona aşıktım ben. bi' de dallas'ta birine aşıktım ama unuttum. 

~ tarafından tgokdeniz Haziran 3, 2006.

2 Yanıt to “ben küçükken part I”

  1. amına koyayım ben böyle şiyni googleye boncuklu silah yazıoz bok çıkıo siktir git amına koyayım

  2. çok ilginç..
    oysa ben google’ a “boncuklu silah” yazdığımda standart olarak hep ilk sırada annenizin numarası çıkıyordu.
    ne zamandır görüşemedik. selam söyleyin kendisine.
    hmmm bi de, aramaya inanın.

Bir Cevap Yazın

 
