musti hayvanı

musti

küçükken nasıl da görmemişiz bu yandan yemiş hello kitty'nin parmaklarının olmadığını ve nasıl da farkedememişiz eklemsiz kollarını.

~ tarafından tgokdeniz Haziran 3, 2006.

4 Yanıt to “musti hayvanı”

  1. benim bu hayvanla hiç ilişkim olmadı garip biçimde ya da öle bi silmişim ki hiç hatırlamıyorum.
    bu bildiğimiz mustafa dimi şimdi. mustafa mıstık arabaya kıstık mı hatta…

    musti kafanda bişi var 🙂

  2. Şuna bir açıklık getirmek gerekirse musti hayvan diğildir bence. Hatta ismi musti değildir kesinlikle. Ona musti diyeni buradan şiddetle kınıyorum ve istikamet cezasına tabi tutuyorum.İsmimden dolayı hiç kıstırılmadım ve dama sıçmadım bu tamamiyle uydurmadır birde üç mum olayı seyir olayı hiç hiç alakam olmayan şeylerdir saygılarımla goner (albay)

  3. musti hakkındaki cahilliğimi yenmek için günlerdir sürdürdüğüm bilgi toplayışlarım sonunda;
    bugünkü yük taşımaya yarayan forkliftlerin(umarım doğru yazdım check etmeye üşendim) esin kaynağının musti olduğunu öğrendim. ellerini kullanma şeklinden hareketle bi esinlenme yaşanmış yine duyduklarıma göre.
    paylaşasım geldi…(hz. 3nokta)

  4. günlerdir beyoğlunda yanımızdan geçip giden forkliftler de cabası.
    öyle diil mi darki bey?
    bişey anlatmak istiyorlar sanki.

Bir Cevap Yazın

 
