ortiim sevsene beni

sevgi açlığı hissediyorum, yumak yumak sevgiye boğulmak istiyorum, mümkünse ortağım senden istiyorum tadında bi rica grubu.

~ tarafından darki Haziran 6, 2006.

3 Yanıt to “ortiim sevsene beni”

  1. ortiim kim sever seni, ortiim sevsene kendini, ortiim öpsene bana, ortiim sarsana beni, ortiim bi ellesene beni… di mi ortiim

    Dip not: tabirin erkekler arasında geçtiği unutulmamalı mı ki?

  2. başta bulunan ortiim kalıcak şekilde, ortadaki “sevsene” kaldırılarak yerine yumak yumak boğulmak istediğimiz şeyi yazıp sonuna da yine “beni”, ya da “bana” ekleyerek şekilden şekile sokulası.

    ortiim ölsene beni.
    ortiim yüzsene bana.

    tabii bilimum argo tabirleri burda açık etmiyorum. herkesin hayalgücü kendine.

    ortiim kopsana bana.

  3. […] misal: thom bey koluna ya da bilemedin omzuna, alakasız abiye bi bayan çantası taksa. bu çanta kendisini açmış olur mu ortiim açsana beni. […]

Bir Cevap Yazın

 
