yaşıtların 30 yaşına geldi sen hala 25 sin

okeye dördüncü olarak beklediğimiz (gerçi üçüncü olan goner hala ortalarda yok ama) sevgili batlamyus' un abuklarından biri.

kendi içinde zıt, duyanı afallatan, güldüren, eğlendiren.

dip not: yaşıt yerine akran da kullanılabilir. anlamsızlık bozulmuyor.

2. dip not: rakamlar tamamen uydurmadır. onlar da değiştirilebilir. anlamsızlık yine bozulmuyor. 

~ tarafından tgokdeniz Haziran 6, 2006.

6 Yanıt to “yaşıtların 30 yaşına geldi sen hala 25 sin”

  1. hiç yaşının adamı diil bi karakter mevzubahis oluyo o zaman. yani ben duysam öyle düşünürdüm ya da böyle.

  2. cümle yapısı benzerliğinden yaratılan çağrışımla akla gelen bi de böyle bişi var(dı):

    "kazık kadar adam oldunuz hala ikizsiniz"

    sen 50ne 60ına gel, yanyana durduğunda elin maskarı ol. preh preh

  3. yok darki yok sen anlamamışsın bu lafı. ya da anlamamazlıktan geliyorsun. ya da ben anlatamadım.
    yaşıtların 30 yaşına gelmiş ne demek? konuşulan kişinin de 30 yaşında olduğunu gösterir bu cümle di mi? yaşıtların 30 una gelmiş sen hala 25 sin.
    u know🙂
    hahah.

    son dakika edit’i: henüz bu yazdığım commenti göndermemişken gördüm ki ben anlamamışım. pardon darki yaa valla pardon🙂

  4. sir, rakı masasından iki ara bi dere kalkıp siteyi mıncıklarsan böyle bi reply kaçınılmaz olur🙂 anlıyosun dimi🙂 pardon bi tur yanlış anlayıp çıkıcaktım.

  5. bütün bunlar sıcak rakıdan oldu. buz olmaz mı ya? olmazmış işte bazen.

  6. hani bi deli kuyuya taş atarda 22 akıllı çıkaramaz ya! burdaki durum bu

Bir Cevap Yazın

 
