Deneme

Uzun bir aralıktan (yaklaşık 27 sene) sonra tekrar bir sanal ortamda kendimden yaşça bir hayli büyük insanların arasında bulunuyorum. bugün ve sonrasında yazacaklarımın tamamiyle hayal ürünü olmayacağını buradan belirtip, sonradan doğabilecek hukuki sorumluluklardan ve üçüncü tüzel kişilerin baskılarından muaf tutulmayı temenni ediyorum.

bana kalpleri kadar temiz bu account u ayırdıkları için tüm huzurevi sakinlerine teşekkür ederek başlamak istiyorum. hepsi çok tatlı tinton insanlar. içlerinden biri var ki çok aksi. ismide bi tuhaf britanya mı ne. diğeri daha da ilginç bi tip. kendisini arap sanıyo. ama o yaşlı bedenlerinin altında altın gibi bir künyeleri var.

bu marifetli ama içi geçmiş kadroya taze kan olarak gelmek beni ve evdeki bez bebeklerimi çok memnun etti.

hoşbulduk… HOŞBULDUK!! HOŞBULDUK DEDİM HOŞBULDUK!! kulakları da duymuyo bunların yazıık..

~ tarafından manthys Haziran 7, 2006.

4 Yanıt to “Deneme”

  1. oh be sabahtan beri uğraşıyorum iki satır şey yaziim diye şuraya anca oldu.. genç beyinler hızlı çalışıyo canım nede olsa

  2. az evvel başlıkla ilgili birtakım eleştiriler almama rağmen yılmadan devam edeceğime ferrarim ve rolex im üzerine and içerim

  3. evet benim o. denemeymiş. pehhh..

  4. bu arada bu “kendimden yaşça büyük insanlar” dediğin olsa olsa aramis’ tir heralde.
    yani aramis ne der bu konuya onu bilmiyorum ama takıl sen yine de 🙂

Bir Cevap Yazın

 
