susmıyım!

eveet ısınma turları başladı. eskilerden dem vurmak en kolayı diye düşündüm.

bilindiği üzere yürümek gibi, merdiven çıkmak gibi eylemler omurilikten yapılır. yani adım atmak için düşünmezsin. ama konuşmak böyle diildir. önce ne söyleyeceğini düşünürsün karar verirsin ve düşünceler diş ve dil yardımıyla biraz da ses teli desteği alarak kelimelere dönüşür. insanoğlu böyle konuşur.

işte tam bu noktada eğer konuşma omurilikten yapılan bi eylem haline gelirse susmıyım gibi kullanımlar ortaya çıkar. peki nasıl? sabahım 6sıdır. yatalı henüz 1-2 saat olmuştur. geceden kalmışsındır (tabi diğerleri de geceden kalmıştır) manyağın teki (bkz. sakar ninja) her nedense ayaktadır, enerji doludur ve tepenizde havuz da havuz diye anırmaktadır. uykuya bulanmış aklınızdan "timur sus, vurmıyım" demek geçer.

Sonuç: timur SUSMIYIM!

"insan diilsin geçen gün" diyerek bir sonraki entry'e altlık yapılır itina ile…

~ tarafından aramis Haziran 7, 2006.

11 Yanıt to “susmıyım!”

  1. timuuuuuurrr, timuuurr, timuuuuuuuuuurr, timuurr🙂

  2. kastratooo0000000OOOOOOOOOO…

  3. timiii ağaca kadar bi tur es versene🙂

    bu comment i okuyan bununla da ilgilenebilir zuhahah:
    https://kadifhe.wordpress.com/2006/06/02/agaca-kadar-bi-versene/

  4. konsolunu alıp yanında şirkete getirerek, yemek molasında üşenmeden kurup oynayan adamdan ne beklenir. susmaz tabii.

  5. aynı adamın hamburger yediği zamanlarda sakarlığı sonucu sandviçin arasından düşen ketçaplı hamburgeri, eli ve dizi yardımıyla havada yakalayarak “sakar ninja” lakabını aldığı düşünülürse bu entry altına girilen comment’lerin comment olmaktan çıkacağı düşüncesi ile bu cümlenin sonuna ulaşmakta zorluk çekiyorum biri yardım etsin lütfen kendimi albay sanmaya başladım.

  6. bişi demek istiyorum sevgili aramis bey izninizle. o sandviçin arasından düşen ketçaplı hamburger diil, ketçaplı hamburger köftesidir zannımca. öyle diil mi sizce de darki bey? yoksa ben mi yanılıyorum. sanmıyorum ama.
    amaan neyse, pislik yapıyım dedim.

  7. Yanlış biliyorsunuz thom bey ketçaplı hamburger yöresel dilde kullanılmıştır orada manası aslında çok farklıdır . Aramis bey size gerekli cevabı verecektir esas duruşta gerekli cevabını beklemekteyim o an rahata geçebilirim.

  8. sizi yeşil sahalarda da görmek isteriz goner bey. bilmiyorum yani. size de gerekli cevabı darki bey verecektir ama o verene kadar ben gayet rahatım yine de.

  9. İttifakı koruduk hedefimiz direk(cartelden alıntı) yeşil saha olarak nocamp denen bir olay var kamp alanında kamp yapamıyorsunuz ama pijamalarınızla takılabiliyorsunuz işte böyle ingilterede ki gibi piknik alanı isterim. Bu arada Darki Bey gerekli cevabı verebilmisi için kıdemli olan Aramis Beyden izin alması gerekir ben albaysam o tuğgenaral hatta Mareşal Fevzi Çakmak’tır (kendilerini saygıyla anıyorum)

  10. sen burda daha kimin kim olduğunu öğrenememişsin aslanım :p
    yemez bize o rütbeleriniz.

  11. timuurr timurr bi dur. herkese boyle enerji dushseydi shimdiye kadar dunya ikiye catlardi bunda ikimilyonyil once

Bir Cevap Yazın

 
