tek kaşımı kendim aldım, tek başıma kendim…

kassağ eller havaya, cımbızlar buraya… tek kaşımı kendim aldım, tek başıma kendim aldım… girmesinler havaya…

son günlerin popüler, mini fırfır etekli parçanın sözlerini yukardaki cümlelere benzer cümlelerle anlayan ve bilen insanlar olduğu yönünde geniş duyumlar alıyoruz kadifhe ailesi olarak.

Yabancı dilde yazılmış parçalarda genelde yaşanan bir durumdur, benzetilir ya da benzetmeyip uygun oranda sallanabilir ama insanın kendi dilinde bi parçayı böle algılaması bize biraz abes geldi.

hatta bu olayın benzerini en son 1993 senesi guns n' roses konserinde yaşamıştık.(o kadar eski yani) arkamızda omuzlarda olan bir hatun kişi "nak nak nakin on may firents (friend herhalde) dor" diyodu. [Konuyla alakasız ama konser girişinde şarkı sözleri satılıyodu hatırlarsınız thom bey, millet sabahtan alıp ezbere koyulmuştu :)]

özetle post a konu olan şarkının sözlerini böyle algılayanlar için destek hattımız hizmetinizde:

yanlismisoyluyorumyoksadogrumubilmiyorum@cibikkraker.com

~ tarafından darki Haziran 12, 2006.

17 Yanıt to “tek kaşımı kendim aldım, tek başıma kendim…”

  1. ne kadar ilginç. “ben de tek kaşımı kendim aldım”, diye anlıyordum hep.
    yoksa bu yazı bir taş mı? kendi taşımı kendi başıma mı vurdum?
    neyse, en iyisi ben şu destek hattına bi başvuriyim. kendi başıma hem de.
    abi bi de nedir o tek kaş fotosu öyle ya. iğrenç.

  2. sayın thom bey :)algılama yada kulak problemi var sanırım kısa sürede çözmelisiniz… günümüzün popüler parçası “PIRLANTA” “tek taşımı kendim aldım tek taşımı kendim taktım” bu doğru olanı (hani bilmeyen, algılamakta problem yaşayanlar için söylüyorum):) bundan sonra daha dikkatli olmanız ümidi ile …

  3. sayın cranky, siz bilmeyen ve algılamakta problem yaşayanlar için doğru olanı yazmışsınız ama o doğru zannımca sizin doğrunuz🙂
    çünkü su götürmez genel doğru “tek taşımı kendim aldım, tek BAŞIMA kendim taktim”. dolayısıyla ava giderken avlanmış, ya da kapak olma işleminde tufaya düşmüş oluyorsunuz🙂

    bu da devamında sizin de algıda ya da kulakda problem olabileceğini işaret ediyo.

    deepnot: insan doğrusunu yazarken yanlış yazar mı zuhah. şarkıyı ezberlettiniz ya helal olsun.

  4. sayın darky bey :)algılama demiyelim el sürçmesi olmuş şarkının aslı dediğiniz gibidir thom bey’e laf yetişirmi elimiz ayağımız dolanmış normaldir :)sizinde işiniz güçünüz yok sanırım şarkı takibindesiniz :)detayları kaçırmayalım algılamak başka bişiiiy

  5. bildiğimiz gibi şeytan ayrıntıda gizlidir efenim, ayrıntı bizim işimiz gücümüz. detayları kaçırmadığımız 2 üst comment den bellidir diye düşünüyorum endişeye mahal yok🙂

    panikle elinizi sürçtüyseniz geçmiş olsun, umarız ciddi bişi yoktur.

    gene deepnot: kadifhe’de uçan virgülden haberimiz olur.

  6. ayrıca sayın cranky hanım, yine eliniz sürçmüş ya da sürtmüş olmalı ki darki yerine darky yazmışsınız.
    hayır aslında darki, kimi yere darky’dir doğru ama burada darki’dir ve kesinlikle 10 kaplandan daha güçlüdür.

  7. önemli olan darki yada drky yada darky değildir burda anlatılmak istenen tek kaşın nesi var iki kaşın sesi vardır. Kaş denilen olay aslında eskiden alın kısmınıda kaplayacak şekilde komple kaplıymış. Sonra alına vurup üfle askerde kel kalırsın espirisi yüzünden insanlarda genetik özellikler değişmeye başlamış ve kaşlar günümüze kadar ayrı kalmış bir vaziyette gelmiştir. Şimdi bana sonracaksınız bu tek kaşlıların olayı nedir hocam diye. Onların öyle olmasını sebebi atalarının kask takıyor olmasından kaynaklanıyormuş. Zaman gazetesi 156 sayı 34 sayfa

  8. sayın saygıdeğer thom bey sanırım elimin sürçmesi size baya bir keyif vermiş olmalıki yazmadan duramadınız… sanırım anlayamadığınız bi sorun var “ALGILAMA” ayrı bişi🙂 problem hala devam etmekte anlaşılan🙂 bulaşıcı sanırım yayılıyor yavaş yavaş her neyse ALGILAMA ile EL SÜRÇMESİ farklı bişiii sevgiler saygılar…

  9. bağlaç olan “ki” ayrı yazılır. aynı “de” eki gibi🙂

  10. “itişme” diye bi kategori mi açsak mesela!!!

  11. uyarınız için teşekkürler… göz takibi çok iyi süper ama bide şu algılama problemini çözsek sanırım problem kalmıycak ve siz bu kadar yorulmuş olmayacaksınız🙂

  12. algı mı? ne algısı? aldırdık biz onları.
    hatta, tek algımı kendim aldım falan.

  13. “post” a dönecek olursak!!!
    zamanın birinde musti sandal beyimizin bir parçası vardı. tahminimce aya benzer yüreğim. bu parçanın algılanışında da zorluklar yaşandığı istihbaratını almaktayız.
    bahsi geçen mısralar:
    “aya benzer yüreğim doğal olarak takipteyim” midir?
    “aya benzer yüreğim doğal olarak ta dipteyim” midir?

    buyrun burdan yakın…(hz.3nokta)

  14. buyrun yorulmayalım aslı aşağada yer almakta

    PIRLANTA
    Paran cebinde kalsın bırak artık rahatsın bu kız mal mülkü naapsın? çalışır yapar

    Tek taşını almış tam turunu atmış yüreğin kaç karatmış? bu kız onu sorar

    Sağ eller havaya pırlantalar buraya tek taşımı kendim aldım tek başıma kendim taktım girmesinler havaya

    İyi kötü kazanırım para ama kalptir asıl kumbara bir sevgilim yoksa kollarımda napiym pırlantayı parmağımda?

    Olur birgün şan şöhret ün para ama aşk hergün karaborsada bir sevgilim yoksa kollarımda napiyım pırlantayı parmağımda?

    Cebindeki kalsın sana sol üst köşeden harca bana pırlantamı aldım ama pırlanta gibi kalp lazım bana

    deepnot:sanırım olay tamamdır🙂

  15. sayın darki yanıldığımı sanmıştım ama doğru algılamışım “aya benzer yüreğim doğal olarak takipteyim” olacak. üşenmedim araştırdım’da ayrıca🙂 ama netice benim algıladığım gibi parçanın şarkı sözleri”aya benzer yüreğim doğal olarak takipteyim” içeriyor saygılarımla🙂

  16. bu gece bir çok insan artık rahat uyuyacak bu şehirde, teşekürrler sayın cranky. elinizin sürçmesi geçti herhalde, allah sürçtürmesin.

    “gel bak sana ne sürççem” (lütfü abinin kulakları zımbırdasın).

  17. […] tek kaşımı kendim aldımla başlayan bu serüven; bir ara, garanti reklamlarıyla devam etti fileksi kartla. güzide kızımız billboard dan AALNINA koy, AALNINA dedi. başta sir aramis olmak üzere bütün kadifhe zümresi, başka bir bölgeyi algıladık ya da algılattılar meslektaşlar bilemem.(evet evet kuku, bızır vb. kadınların üreme-üreyememe organları işte) […]

Bir Cevap Yazın

 
