biz biliyoruz da mı oynuyoruz

halaysenesini hatırlamıyorum. çok da önemli değil zaten. yakın bir zamanda olduğunu söyleyebilirim sadece. cici kıyafetleri çekip maslak' ta bir şirkete toplantıya gitmişiz. herşey çok düzgün derken sigara molası verip terasa çıkıyoruz. film orada kopuyor zaten. tam karşımızda kocaman bir bina. binanın bize doğru bakan duvarında yukardan aşağıya kadar inen bez bir afiş. ve üzerindeki unutulmaz yazı.

"halay salonu kiraya verilir".

o andan itibaren ne ciddiyet ne başka birşey.

hadi yemişim ciddiyetini zaten de bu halay salonu nedir asıl?

bir insan neden halay salonu kiralamak ister? karın acıkması gibi birşey midir? ayy, benim halayım geldi, dur oynayıp geliyorum mudur? halay salonlarının belli bir standardı var mıdır? halay salonu işletmecisi olmak için neler gerekir? halay salonları ilerde halı sahaların yerini alabilir mi?

yaa yemişim halayınızı, hadi ordan! türksün di mi, demesinler de ne desinler bize.

şu halaycı türk robotlarının bulunduğu fotoğraf, nahnu.org' dan alınmıştır.
sevgilerimizle.

Reklamlar

~ tarafından tgokdeniz Haziran 14, 2006.

7 Yanıt to “biz biliyoruz da mı oynuyoruz”

  1. halay başı burma burma, yar yar yar yar yar yar aman. yaz gelince üşür totom leylim leylim leylim aman…(hz. 3nokta)
    thom bey sözleri böyle miydi siz bilirsiniz 🙂

    sert sessiz benzeşmesi için

  2. thom bey’in ilgi alanı bilmezmi hiç :)thom bey bir açıklama plss aydınlatın bizi plss plss 🙂

  3. thom bey zaten halaybaşı ya, mendil eksik olmaz elinden. bilmez mi hiç. allaaam yaa.

  4. Birilerinin çevremizdeki eksiklikleri farkedip bunlardan biri olan “halay salonu” açıp kiraya vermesi süper bişi tebrik etmek hatta ayakta 🙂 halay cekerken alkışlamak lazım…

  5. bizim şirket arada bir halaylı yemek veriyo çalışanlarına. gayet doğal bişey bu büyütmemek gerek. iki ayda bir yemeğimiz yiyip halayımızı çekiyoruz arkadaşlarla. bazen avrupai takılıp salsa salonlarına atıyoruz kendimizi. kimi zaman değişiklik olsun diye vals salonuna gitmiyo da değiliz hani

  6. Bizde küçükken çeşitli oyunlar oynardık bunlar üsküp – çukur – mors ve baş halaybaşı idi 15lik dombili bilyemle halaybaşının alnının ortasından vurmayı çok severdim. Artık büyüdük ama halay başlarının alnında hala bilyelerin izi yer almaktadır.

  7. thom bey buarada post a konu olan mekanın önünden bugün geçerken gördüm ki, biz burada tartışa duralım sizin bez olarak gördüğünüz afiş artık bir duvar giydirme.
    yani bu şu demek adam duvarı giydirmiş 🙂 hatta adam parayı vurup duvarı giydirmiş 🙂 konunun içinde biri olarak, adam(lar) koca apartmanın duvarını giydiricek malzemeye parayı vermişler, üstüne belediyenin reklam vergisini de(ki bu vergi m2 hesabıdır.) vermişler.

    kazançları bol olsun, nazardan saklasın diyelim.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: