tatile bezginler adası’na…

hamyerini henüz tam olarak bilmesem de, araştırmalarım devam etmekte.

cenneti rahat bırak köyü'nün kuzeyine kaldığını okudum bir yerlerde. bu da kocakarı masallığı ile hiçbir yerin öbür ucu arasında bir koordinatta kaldığı varsayımımı güçlendiriyo.

daha önce giden kimselere danışıyım dedim ama; bezginler adasına sadece "gidilmiş", dönen olmamış. sınırlı kaynaklar adada herkese bi hamak tahsis edildiğini, tam pansiyon ve hiçbişeyin dahil olmadığını anlatıyo.

romalılar misali hamakların sağ tarafında yemek yeme ünitesi, sol tarafında boşaltım ünitesi isteğe bağlıymış. tüm gün masaj olanağı var fakat kendi kendimize yapmak zorundaymışız ya da otele giriş esnasında üzerimize zimmetlenen pisiciğe bu işi gördürebilirmişiz.

şimdilik bu kadar araştırma -standart- devam etmekte.

bezginler adasına birinç.

kaynak gösteriyorum: hayali yerler sözlüğü 1.cilt yky yayınları

~ tarafından darki Haziran 20, 2006.

12 Yanıt to “tatile bezginler adası’na…”

  1. Koordinatları cetvelle ölçseniz bi deneseniz bize de pilet alsanız yerleşemiyosak tour yapsak

  2. ben biliyorum burayı. standart bob marley dinleyip yaylanıyosun, yayılıyosun. o derece.

  3. adada teknoloji namına bişi olmadığını düşünürsek, bob marley’i daha doğrusu bob marley parçalarını yan hamaktaki bezgin sölüyodur diye düşünmekteyim thom bey, tabi siz daha iyisini layıksınız ama🙂

    hamakta hamsak, hamlansak.

    buarada koordinatlar var ama orta dünyadan kalma, işimiz biraz zor çözücez allan izniyle.

  4. tam bana göre.bende hamamak istiyorum.bi keşif ekibi yollayalım.ben gönüllü giderim.

  5. Aklıma takılan bişi oldu acaba hamaklar nikelaj kaplamalı mı? yoksa pamuklumu? hem bide kac kg ye kadar yuk tasıyabılıyo? uzanmanın yanında oturulabılıyo mu? kendi kendine sallanabiliniyor mu? bu ayrıntılar cook onemli atlamayalım pls…

  6. hemen adaya yerleşip orada bir nargile kafe sonrada bir okey salonu açıp ortaköy havası verelim. sonrada yeni gelenlere “okey hazır abla” yada “tavla var abicim” diye bağıralım

  7. o halde hemen köşeye bi pilav arabası yerleştiriyorum. sade 1adaparası, tavuklu 1,5 adaparası.
    not: pilava ketçap sıkanın pirinç kadar damak zevki yoktur.

    haakılhadamakzevki.

  8. hadi biri mangal desin. beyaz atlet desin. yellemek için faraş desin. piknik tüpü desin. alüminyum çaydanlık desin. diin diin çekinmeyin.

    gerek kalmadı ben dedim galiba.

  9. plastik top bi de darki. bi de ip. bildiğin çamaşır ipi. iki ağacın arasına gerip “veleybol” oynamak için.

  10. ip biraz kalın olursa ip de atlanabilir. hatta hamal kişi sayısına göre az ise battaniye ve mevcut ip ile salıncak yapılabilir.

  11. türkler adada…

  12. oldu olacak bu kadar ayaklanmış ve aramis bey’in dediği gibi türkler adadayı oynıcaksak, uzun eşenk de oynayalım. tabi ki yastık ben olucam.
    takımları oluşturun bekliyorum🙂 piiiis

Bir Cevap Yazın

 
