yeni header

kadifhe’nin kurumsal kimliği oturtulana kadar, yukarıda görmüş olduğunuz yenge kadifhe’ye göz kulak olacak. kimbilir belki hergün başka bir header, başka bir göz kulak olacak görsel.

hoş gelmiş mesajını haketti ama🙂

~ tarafından darki Haziran 20, 2006.

52 Yanıt to “yeni header”

  1. Neffessimi Kesti Hoşgelmişşş 40bin kerre TüTüTü…

  2. hastası olduğum ablalardan. kendisi siteye göz kulak olucak biz kendisine.

  3. Şimdiii … yukarıda bi apla var sanırım yası 14-15 i bir yaş daha gecmez bu apla buyuk bır gorev ustlenmıs ve bu sıteye goz kulak olma yoluna bas koymus ama ıcerıden bı garıp sesler yukselıo sankım bu aplanın görselliiii icerden derinlerden bırını durtmus………

  4. göz kulak yengesi candır hatta absolulety canandır.

  5. görmüş olduğunuz hatun nerden baksanız 3 sene önceki hali.
    3 sene önce 15’i bir yaş geçmiş olsa 16 olur. + 3 ekledik mi şimdi 19-20 falan.
    amaan ne diyorum ben.
    sıcak evet. ondan oluyo hep bunlar.
    candır herşeye rağmen.

  6. thom bey kasmayın işte gerekli belge.

  7. hahah.. süpersiniz aramis bey🙂 teşekkür ederim.

  8. 20 yasında ama genç gösteriyo

  9. 19 yasında ama genç gösteriyo

  10. duseltttim🙂

  11. thom bey sayın peggy’e bi kurşun kalem bi silgi mi hediye etsek🙂 ya da tükenmez bilemedin mürekkep sıçratan kalem ve tipex.

    sayın peggy çok düzelten bi insansınız.

  12. Sn Darki Sızı yanlıs bılgılendırmek ıstemedım iilikte yaramıyoo

  13. yararı olmaz diye düşünüyorum. algıda bi problem var sanırım🙂 yani ben demişim ki bu 3 sene önceki hali. peggy hanım kalkmış bunun üstüne, 19 yaşında ama genç gösteriyo demiş🙂 bilmiyorum artık.

  14. iimiş…

    sevdik.
    🙂

  15. tamam daha fazla saklayamayacağım açıklıyorum:

    öncelikle göz kulak yengesi tam tabiriyle bendenizin eline yaklaşık 5 sene kadar önce düştü. ve ilk yayın görme zamanı ki thom bey’in tanışma dönemi oluyo; 3 sene kadar önce.
    yani 5 sene önce 15 bilemedin 16 yaşındaydı şimdi koccaaaman bir hatun oldu(20-21 arası).

    aramis bey’in delili de sahtetir bunu burdan açıklamak zorundayım. yengenin gerçek adı gwen’dir, annesi türk babası irlandalı. izmir’e de 1 kere tatil için gelmişti. kordonda soğuk bardakta bira yuvarlamışlığımız da ordandır.sonraki dönemde thom bey’le aralarında bişiler geçti(üzgünüm thom) ama ayrıntılara hakim diilim.(

    oldu mu? saklımız gizlimiz kalmadı kardeşim ya.

  16. gwen.. ahhh gwen..
    ipliğimiz yine pazarlarda ama naapalım.
    gwen’e kaldırıyorum kadehimi.

  17. Thom bey Işık hızında giden bir arabada oturduğumuzu varsayarsak, farları yakınca ne olur?

  18. Bu soruyu Einstein sormuştu hocasına gençkene. Ölünün ardından konuşulmaz…

  19. peggy hanım, buna gerçekten bir cevap aramadığınızı düşündüğümden cevap vermiyorum.
    ya da illa bi cevap ararsanız eski bir kızılderili atasözü der ki;
    su, suyun içindedir.
    bilmem anlatabildim mi?

  20. :)züpper anlattınız🙂

  21. öncelikle sayın BB, zuhahhahah
    sonralıkla ışık hızında giden bir arabanın,(ki buna otomobil demeyi tercih ediyorum, haklı sebeplerim var çünkü:))ışığa ihtiyacı olmaz.

  22. allam doğru cevabın bu olmasından feci endişe ettim şu an. hatta adminliğin bana verdiği yetkiye dayanarak silesim bile var comment i.

  23. Sevgili Darki kıyabilecek kadar gaddarmısın insanlık aydınlanmışken

  24. bakınız darki bey, peggy hanım burda kendi cin kelimeleriyle sorunun cevabını vermiş aslında.
    ışık hızında giden bir arabanın, düzeltiyorum otomobilin farlarını yakarsanız insanlık aydınlanır : )

  25. Thom bey başka bir konu daha var arabayı pardon otomobili kim kullanacak acaba?

  26. Soruların ardı kesilmiyor.

    Yıllardan 1985, Dr. Emmett Brown bu aracı o vakitte kullanıyordu.

    “Back to the future” rulaz…

  27. kimbilir belki yıllardan 1989’dur, cihazın direksiyonunda marty vardır. insanlık hali bu, belli mi olur? hem de aydınlanmışken.

    hey gidi header, nelere kadir bir cıvırmışın sen.

  28. Hedefin ait oldugun yeri bulmak olmalidir. Asla muhtesem bir kugu oldugun gercegini unutma ve ordek olmak icin ugrasma.

  29. Header Cesur insan korkusuzca devam edebilendir seni yıldırmalarına izin verme….

  30. June 20th, 2006 tarihli post der ki;

    “kadifhe’nin kurumsal kimliği oturtulana kadar, yukarıda görmüş olduğunuz yenge kadifhe’ye göz kulak olacak. kimbilir belki hergün başka bir header, başka bir göz kulak olacak görsel.

    hoş gelmiş mesajını haketti ama

    Posted by darki
    Filed in hoşgelmiş mesajı ”

    saygılarIMla…arz a değer…

  31. ipin ucunu yakalamak adına bi tur ağaca kadar "soru cevap kategorisi" mi açılsa, nerde bu devlet nerde bu moderasyon. hatta ortiim kategorize etsene beni.

  32. Valla Darki bey ip ağac falan derkene bayağı alındırttınız beni birden kendimi yıkılmış paramparça hissettim😦

  33. sayın peggy hani birimiz hepimiz için hepimiz birimiz için miydik?
    kadifhe sınırları içerisinde alıngalık yoktur.reca ederiz.

  34. Fıskiyeli Heykeli dikilesi insan…

  35. Bu başlığa comment girişi az evvel son buldu. Tüm yeni header commenterlarına duyurulur.
    Bir çok başlık ve bu başlıklar altına girilesi bir çok comment olduğunu hatırlatmak isterim.

    Aramis (şovalyelerinenhuysuzu)

  36. ayrıca sevgili peggy, şu sanırım sizin lafınızdı;

    “Cesur insan korkusuzca devam edebilendir seni yıldırmalarına izin verme….”

  37. amaaaanııııın ne oluyo bakiiiim burdaaaa ??:)
    boş bırakmaya gelmiyosunuz hee bi kaç gün yoktuk bakıyorum ortalık baya bi sürtüşmeli🙂 kişiselleştirmeyelim arkidişler plss🙂

  38. Çekemeyenler var sanırım ben burada mutluyum çünkü bu başlık altında cvp almak istediğim, bilim adına aydınlatılması gereken bir çok karanlık nokta olduğunu düşünüyorum…

    peggy (büyükinsan)

  39. bu arada sn. yengemizin hızması fena🙂 aynısından bende istiyorum bulmanız mümkünmüdür ? bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz? ayrıca içmiş olduğu sigara CAMEL mıdır ?🙂

  40. hızma standart, sigara da öyle. absolutely camel.

  41. thom bey standart olduğu belli yanlız burun farkı var benimki daha minik, ne yapmam gerekiyor? burun operasyonu mu şart yani? şimdi standart bi hızma için estedikle büyültme mi yapılmalı nasıl olucak? ben taktım o hızmaya, yani gebe olsam çocuğumu düşürtceksiniz aş ermek gibi bişiy hızma eriryorum yahuu hadi bakalım koymussunuz güzel hatunu oraya biz burda kuduruyoruz hele burnundaki hızma bitirdi beni yaa

  42. işte tam da yanlışınız olan nokta bu sevgili cranky. mesele burun farkı diil. burun büyükmüş, küçükmüş olayı değil bizim ablamızın olayı.
    mesele tamamen tarz meselesi, bilmiyorum artık.
    kimisinde işte yukarda görüldüğü gibi duruyor, kimisinde kelebek gibi. ama hala istiyorum diyorsan alırız bi hızma nedir yani.

  43. !!!!KADİFHE'NİN KESTİĞİ PARMAK ACIMAZ!!!!
    öncelikle ipin ucunun kaçmasında hepimizin emeğinin olduğunu hatırlatmak (ki bu olayın kişiselleşmediğini göstermektedir) isterim.
    kadifhe elbette bir zırvalama, oyun ve eğlence platformu'dur ancak postlarda konudan uzak chat ya da mesajlaşmaya gittiğimizden dolayı konseptten ve olaydan uzaklaşmaktayız gibi gibi ve müdahele kaçınılmaz olmaktadır.(bkz. şövalyelerinenhuysuzu aramis bey'in comment'i)

    commentler silinmeden, daha mutlu bir yaşama.

    sayın peggy; artık alınmayı ve karanlık noktaları bıraksanız🙂 biz sadece bu başlık altında diil kadifhe genelinde olmanızdan mutluyuz hatta.

    sayın cranky; ne sürtüşmesi ne kişiselleşmesi, bildiğiniz hızma işte, aman diim.

    kaldığımız yerden yallah tazyik!

  44. sevgili thom alalım o zaman bakalım kelebek gibi duracakmı, dursun ki bizimde tarzımız farkımız olsun gerçi tarz belli farkı görmek istiyorum:)
    ya birileri sustu nie acaba ? yetişemiyomu ? yoksa kelime haznesi mi bitti ?:) acaba ön çalışmamı yapıyo metin halinde ? yeterli stok yok sanırsam🙂 peggy hn. inciltmeyiz buyrun buyrun çekinmeyin fazla bekletmeyin🙂

  45. Hayır sn.Cranky olanları düşünüyorum mesela header olarak benmı gecsem tepeye yada sana benmi bi hızma alsam gelecekteki cocugunun sıhhati için aldıgımız hızmanın ne onemı var ıster kelebek olsun ıster fil önemli olan düşünmek iisinden düşünmek laf ossun diye diil

  46. Yenge kendini yanlız hissetmesin arada bi slm atmakt afayda var

  47. yaa ben bu header yengeyi birine benzetiyorum çok feci🙂 saçlar farklı sadece. tarz aynı. ah lan!

  48. gelinin enistesinden elektirik faturasi.

  49. kimligi begendim ama arkasını daha merak ediyorum..

  50. evet arkasını çok merak ediyoruz🙂

  51. cok güzel

  52. cok guzel olmus ya bana da yapsak ya bitane kim yapıosa

Bir Cevap Yazın

 
