mutluluk oyunu

ne insanlar var akıl sır ermiyor işte sevgili kadifhe dostları. hatta aynı havayı soluyor bir de bizimle utanmadan. oksijen israfından başka birşey değil.

adam kalkmış, oturmuş bilgisayarının başına, açmış google'ı, yazmış "mutluluk oyunu" düşe düşe kadifhe'ye düşmüş. google' da ayrı bi zıbıtık zaten kendini akıllı sanıyor. kadifhe sınırları dahilinde tek bir yerde "mutluluk oyunu" lafı geçiyor -evet bu postla birlikte artık çoğaldı- o da bizim çok afedersiniz orospu heidi'nin hayat hikayesi işte.

eh be google! yazık diil mi şimdi o mutluluğu arayan çocuğa. mutluluk ararken acı gerçekleri öğrenip dağılmamış mıdır şimdi o yavrucak.

şimdiiii.. ikinize de bir çift lafım var.

sen! google! bilip bilmeden öyle her bişey aratanın karşısına, aman da bak bunu buldum, hatta bunu da buldum, milyonlarca sonuç buldum, diye herşeyi döküp saçma. sonuç ortada işte. nah buldun.

ve sen! sevgili yavrucum! mutluluk, öyle google açıp aranan birşey değilmiş gördüğün gibi. çık kırlara, bahçelere. sarı laleler al çiçek pazarından. renkli boya kalemleri al kendine. sabah da masamda hazır bekliyorum. mutluluğun resmini bi çiz öyle gel. google da arama sakın nah bulursun🙂

~ tarafından tgokdeniz Haziran 21, 2006.

19 Yanıt to “mutluluk oyunu”

  1. google denilen şu arama “motoru” diil midi? sörç enjın.

  2. sayın bb güzel bi noktanın altını üstünü çizmiş, biraz ahlaksızlık içerse de (biliyorum o benim ahlaksızlığım); şimdi madem bu gugıl arama motoru, ehliyetsiz kullanılmasın kardeşim.
    artık devlet mi bi ayar çeker özel sektör mü, kurs mu olur imtihan mı benim cahil aklım ona ermez ama bi ehliyet bi sertifika bişi verilsin.
    halkımız "mutluluk oyunu"nun google dan bulunamayacağı eğitimini ve ehliyetini alsın.

    ve şöle bir durum da var. "mutluluk oyunu" arayışı bugün google dan devam etmiş hem de sayısı artarak ve yine kadifhe mize düşülmüş. ya dünkü arkadaş biraz ısrarcı ya da halkımız mutluluğa aç.

    bardağın dolu tarafından bakarsak🙂, orospu heidi'nin hayat hikayesi bayağ prim yaptı.

  3. Tamamın ben artıkın buraya geldim sorun olcaksa ben kendime başka bi başlık altı bulayım (büssürü var) ama burası ii gölge etme baska bişi istemez bu gönül… ben burda başlık altında dururkene öteki başlık altına bi gidip geldimide şunu farkettim umudun bitti yerde mutluluk daha bi renkli oluyomuş (çizilmiyomuş yaşanıyomuş) bakın buda hiç bir sörçte bulunmaz bi deneyin ne demek istediğimi anlarsınız

  4. çok haklısınız sayın peggy, dün de arama motoru ehliyeti olmayan bazı arkadaşlar “sapık göriyim” i search etmişler, sonuç yine kadifhe.
    acaba bu search ü yapan zat çizilmiş midir? yaşanmış mıdır? bilemedim.

  5. Hayırlı işler sn Darki🙂 çizilmemişse de çizeris sorun diiilll

  6. Sayın darki; düşünüyorumda aslında adminliğin size vermiş olduğu bir yetki ile insanları elma ağacında armut aramaya teşvik ediyorsunuz…🙂

  7. “beni gidi beni” o zaman sayın peggy.
    diğerleri ehliyet ya da sertifika için mutluluğun resmini çizerlerken, siz serbest çalışın öyleyse; elma, armut, ne biliyim ağaç, bilemedin teşvik çalışın. thom bey sonuçları açıklar zati yakın zamana.

  8. Nü çalışmayı tercih ederim bu arda Thom bey de en ii arkadaşım hani işin ucunda ödül modül falan varsa ilişkileri sıkı tutmak lazım🙂

  9. tabii peggy hanım bilmez miyim. ödülünüzü burda mı istersiniz yoksa paket mi yapıyım?

  10. Çok merak ettim paket oluyo mu?

  11. olur canım olmaz mı alt tarafı paket. sanki pandoranın kutusundan bahsediyoruz. lütfen sayın peggy. önemli karar şu pakedi kargolayalım mı yoksa kuryeyle mi yollayalım.

  12. Kuryeyi secme hakkım varsa kuryeyi rica edicem sayın Aramis

  13. Aramis bey Işık hızında giden bir kurye…?

  14. Güselim kuryenin hızı değil önem arzeden kuryenin kim olacağı…

  15. thom bey, “1.geleneksel mutluluk oyunu çizittirme yarışması”nın sonuçlarını açıklasanız dioruz artıkın.

    ödülleri de son yaptığımız oylamayla “elden vermeye” karar verdik. ilgilenenlerin bilgilerine

  16. Peggy said:
    June 29th, 2006 at 1:06 am
    Güselim kuryenin hızı değil önem arzeden kuryenin kim olacağı…

    BB says:
    “Güselim” ben mi oluyorum?

  17. tabii ki ben oluyorum., hayret bi’şeysiniz bazen.

  18. Hatta Thom Bey’den ötesi Şam’da kayısı geçen gün.

  19. […] hatta yukarda merak ettiklerimizin, olumsuzlarını ve istek kipli hallerini bile delirircesine merak ediyoruz. yani ne yapmadığınızı(bu olumsuz), ne giymek istediğinizi(bu da istek) hepsini bir çırpıda merak ediyoruz. hepsini paylaşalım, halkla kaynaşalım, birlik olalım, postlar, forumlar, sayfalar dolduralım hadiiii. an itibariyle ne bok yediğimizin resmini çizelim hatta, hadiii. […]

Bir Cevap Yazın

 
