önce sola, sonra sağa, sonra… ya sonra…

trafiktek kanallı trt döneminde (sanırım tek kanaldı) tv. de boy gösteren iki tipleme vardı. bilen bilir. bay ahmet'le doğru yanlış mı, bay yanlışla doğru mehmet mi ne öyle bi'şey işte.

bu doğrucu olan çok sinir bozucu bir çocuktu. bi ukala, bi kendini beğenmiş, öyle böyle diil. elinde sürekli bir elma, yiye yiye sokaklarda gezer erol abi'ye (erol günaydın) bilmişlik taslardı. yok onu yere atma, yok ordan karşıya geçme, yok kırmızı da dur, sarıda hazır ol, bik bik de bik bik. erol abi' de yufka yürekli naapsın. ağzını açıp iki laf etmezdi o çok bilmişe. oysa nuri alço olsa çarpardı iki tane eminim. dökerdi asfalta dişlerini. ama yoktu işte. zaten nuri abi ne arasın gündüz vakti sokakta. gece alemde, gündüz evinde.

merak ettim birden, trafik kurallarını öğrenen var mıydı o programdan acaba? bi' aklımda kalan karşıdan karşıya geçerken önce sola, sonra sağa, sonra… eee… sonra… (bkz: çupra hafızası)

yok yok. ben olsam kesin vururdum iki tane ağzına. bak, nasıl aklıma gelince bile tiken tiken oldum sinirden.

~ tarafından tgokdeniz Haziran 21, 2006.

3 Yanıt to “önce sola, sonra sağa, sonra… ya sonra…”

  1. “doğru ahmet” bana başka kıl olduğum bi kahramanı hatırlattı. televizyona zıplama şerefine erişememiş bu kişilik sizler de hatırlarsınız “memo” adıyla gazete köşelerinde boy gösterirdi. sanıyorum aynı isimli fotoromanın kahramanıydı. ne kahraman ama. velet super hero mübarek oto boka bulaşıyor, onun bunun işine çomak sokuyor. feci yani. gelgelelim bu cesur veledin ismi memo. yaratıcılık hat safhada yani. tabi fotoromanda fotoğraf olarak kalmaya da mahkum oldu zibidi.
    Allah hepimizi memo’nun şerrinden korusun…

  2. sevgili erol abimiz nam-ı değer bay yanlış; geçen senelerde, öyle bir programa günümüzde de ihtiyaç olduğundan dem vurumuştu bir röportajında.

    şimdi diyorum ki:
    bay yanlış ve doğru ahmet oyunu yapılsa, ps2 ve pc için. bay yanlışa yanlış yaptırmama amacı taşicak oyunda, combat(bildiğin dövüş) serbest olucak ama.
    thom bey düşünün bay yanlışı seçmişsiniz. kırmızı ışıkta karşıdan karşıya geçtiniz. “yine yanlışsınız bay yanlış” uyarısı.
    yıldız butonuyla arka cepten sopayı çıkarıyosunuz, gel lan buraya şeklinde kovalıyosunuz doğru ahmet’i.
    doğal olarak doğru ahmet’te sopa yememek için kaçma kareografisinde 🙂
    hatta multiplayerında doğru ahmet’in de her yanlışta “yine yanlışsınız bay yanlış” diip combata girme hakkı olucak. allaaah tadından yenmez.

    geriye bi nuri alço kalıyo, onu da single playerda secret weapon yapsınlar. bulunca ahmet’e iki kişi girişebilirler.

    güzel güzel ben bi EA Sports’u arıyım geliim.

  3. zuhahaha

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: