rüyalarıma tersten uyandım dün gece sevdiceğim

öyle güzel uyandım ki vakitsiz güzellik uykumdan, öyle böyle değil aslında. boru değil, tüm kadifhe ahalisi olarak yırttık diye düşünüyorum tabii. kafa da planlar hemen. yemişim işini, bırakır herşeyi vadi'ye gideriz modu. diğer odada manthys ve chinaski beyler top koşturuyor winning eleven semalarında. bırakın dedim yaa, bırakın! kalkın bahis oynuyoruz.

rüyamda görmüşüm dünya kupası maç sonuçlarını. daha ne olsun. uyku sersemi ne bileyim rüyanın banttan olduğunu ve bir önceki günün maçlarını gördüğümü. hemen akabinde hevesi kursağında kalmak, deyimiyle tanıştım.

önümüzdeki maçlara bakıcaz artık.

~ tarafından tgokdeniz Haziran 26, 2006.

3 Yanıt to “rüyalarıma tersten uyandım dün gece sevdiceğim”

  1. yine kaldık lost’taki lanetli sayılara. dayanamayıp oynıycam sonunda galiba.
    daa yusuf mode on!
    sir yazık olmuş valla…

  2. gökten ham yağarken bize … düşer durumunu rüyalarınıza taşıyarak olayı farklı, mistik bir boyuta taşıdınız thom bey, takdir edilesi bi sir sünüz işallah.

  3. Thom Bey, haftasonu yaklaştı bi istişareye yatsanız diyorum sayısal rakam ve sayıları için geçen gün.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: