Aslı Olmayan Laflar… Bildiğin yalan, dolan, palavra…

wineblood.gifŞarap iç, kan yapar.

Tamamen yalan! Ulan üzüm var onun içinde alyuvar yok ki. Çok içersen kafa yapar, başka da bi bok yapmaz. Ya bi düşünsenize kan bankalarının önünde hiç şarapçı gören oldu mu?

Sıradaki yalan lütfen?

~ tarafından aramis Haziran 27, 2006.

25 Yanıt to “Aslı Olmayan Laflar… Bildiğin yalan, dolan, palavra…”

  1. Paraya para demiyomuş.. ee be kardeşim paraya ne diyomuş peki allam ya

  2. “sora sora bağdat bulunur(muş)”

    bulan, ya da “bi tanıdık buldu bizim” diyen var mı? bağcılarda ruhsat yenilicez kayboluyoruz, bırak allaa sen🙂

  3. “hayatımda yalan söylemem söyleyenide sevmem” diyen arkadaşlar vardır ya! aslında hayatlarının en büyük yalanını söylerler :)bıraksınlar bu palavraları allaam ya🙂

  4. ıspanakta da demir olduğuna inandırdılar bizi.hep o cins temel reis’in yüzünden…

  5. şimdi bir de nar suyu çıktı… adamların depolarında narlar patladı, millete yok antioksidan yok kalp sağlığı ayağına narları sıkıp sıkıp suyunu içiriyorlar. başta bütün kokoşlara olmak üzere, herkese soruyorum nar stokları bitince neyin suyunu içeceksiniz? 🙂

  6. Kibrit suyu sefiom ben…

  7. yerden yere vurdunuz yahu! tabiki şarap kan yapar, ama kırmızı olanı. üstelik ömrü de uzatıyo, antioxidan mevzuu… biliyomusunuz, vişne suyu da kan yapar🙂 bilginize…
    temel reis in ıspanağını beğenmeyen arkadaş da biraz eksik şeyetmiş, çünkü hakkaten içinde bi miktar demir mevcuttur. ehh, ben de yalancı diilim ya??? sizin bilmediğinizi benim bildiğimi söylüorum… herkese bol yalansız günlerrr🙂
    bide cranky arkadaşa, bil ki ben gerçekten hiç ama hiç yalan sölemem…

  8. Boru sesinin “Ti” olduğunu öğrettiler bize; ama ben hayatım boyunca herhangi bir borunun “Ti” diye bir ses çıkarttığına hiç şahit olmadım…

  9. sayın yasamkulubu,
    “sora sora bağdat…” hususunda da bizim atladığımız sizin sektirmediğiniz bilgileri de paylaşabilirseniz, kadifhe ahalisi olarak ekstra aydınlanacağız.teşekkürler, hörmetler.

    yılandankorkmamyalandankorktugumkadar

  10. sayın peggy, borularla olan ilişkiniz ne düzeyde? orada bir eksiklik olabilir mi diye düşünesim geldi bi an. bilemiyorum…

  11. bir de, bilgilendirmek anlamında anlatma gereği duydum. sessizlik hakimiyetinde bile fiziksel algıyla algılanması mümkün olmayan bir ton ve ötesinde bir çok ritm bulunmakta. Yani sizin gibi, “ti”ye, şahit olmamak, olamamak doğaldır, rahat olunuz. Ayrıca abidane ve müzisyen kimliğimle , “ti” nin “si notası” olduğunu belirtmek isterim. Hatta harfler ile andığımız zaman “b” dir. Şöyle bir kanıt vardır ki, kendi ekseni etrafında dönen nesneler “si notası” sesini çıkarmaktadır(Espriye mahal vermeyelim lütfen:)). Buna dünyanın kendi ekseni etrafında dönmesi durumu da dahildir. Borunun da kendi ekseni etrafında dönen bir nesne olduğunu göz önünde bulundurursak…

    Saygılar…

  12. sevgili borusu sesi yani “ti”, senelerce hor görmüşüz seni. esprilerimize meta yapmış, baskısı ele çıkan bulmaca sayfalarında nankör davranmışız sana. bilmeden etmeden hatta kulaktan dolma, baba oğula-elden ele, omrilikten vermişiz hep “ti” cevabını.
    yetmemiş bir de kadifhe’de atıp tutmuşuz hakkında. hatta diğer bir post ta atıp tutmaya devam ediyoruz. nası yaptık biz bunu he nası😦

    bugünborusesiadınaneyaptın

  13. bkz.testis geçmek sayın darki. hatta ben bakiim. sona da nickimi daha tanıdık bi şeyle değiştiricem.

    ufbudanesikiböyleborusesikitigibigeliyosesi

  14. BB bukadar takılmayın bu “ti” ye hayatta başka seslerde var mesela “do” bu gercek bir sesin adıdır siz bunun üzerinde çalışın biraz

  15. Sayın Peggy, mesafemiz adına “BB” yerine “sayın BB” şeklinde takılalım. Ben sorunlu ve takıntılı bi insanım siz de söylüyorsunuz, tedavi görüyorum.

    Size bi “do” sesi verim mi peggy? üzerinde çalıştım da.

  16. Bir olayı anlatırken, “…sonra elimi bardağa usulca yaklaştırdım, bardağı içindeki suyla birlikte kaldırıp yavaşça ağzıma götürdüm, derken telefonum çaldı…” diye hiç bir şeyi atlamayarak insanı daraltanlardan uzak durun. İyi gelir.

  17. Bu adamcıklar olayı anlatırken, rolü çok çok önemsiz olan kişileri bile özgeçmişleriyle verirler.

  18. saçmalamak moduna gireceğim, ruhsal sorunlarımdan dolayı olsa gerek.

    Ata’mızın çok sevdiğim bir sözü vardır;

    “Her fert istediğini düşünmek, istediğine inanmak, kendine mahsus siyasi bir fikre sahip olmak, seçtiği bir dinin icaplarını yapmak veya yapmamak hak ve hürriyetine sahiptir. Kimsenin fikrine ve vicdanına hakim olunamaz.”

    Size hak veriyorum sayın peggy…

  19. Çok Sayın “BB” Karanlıkta merdivenleri çıkmak zorunda kalınca genelde son merdiveni şaşırıyormusunuz bazı bazı

  20. sayın peggy, migrenim var çıkamıyorum ben merdiven…

  21. Sizin adınıza üzüldüm migren bir çok şeye engel teşkil ediyordur vah vah

  22. sayın peggy !!!

  23. Sayın BB !!!

  24. sayın Thom !!’

  25. POST’UN RUHUNA EL FATİHA
    yaratıcızırvalarolmadığısüreceeylemlerimizdevamedecektir
    kadifhe icra kurulu

Yorumlar kapatıldı.

 
