klozet kapak örtüsü

klozet

Klozet kapak örtüsü kullanımı özen ister, biliyoruz.

Kullanım talimatlarını sırayla yazmaya kasamıcam, dileyen umumi bi tuvalette yakından okuyabilir.

Takıklığım 3. maddeyle şöle diyor:

“Sifonu çekiniz. klozet kapak örtüsü el sürmeden gider”

Şöyleki; sevgili klozet kapak örtüsü, sifonu çekince kendiliğinden zaten gidiyo. hiç bişi yapmaya gerek kalmıyo hatta. “el sürmeden” ibaresi neyime. zaten el sürmeye kalksak bile fırsat tanımıyo. “laf olsun torba dolsun, cümle en iyisinden uzun olsun” mantığıyla yazıldıysa şu versiyonlarda olabilir mi?

*klozet kapak örtüsü paçalarınızı ıslatmadan gider.

*klozet kapak örtüsü saçlarınızı dağıtmadan gider.

*klozet kapak örtüsü kilo aldırmadan gider. 

klozetkapakörtüsükullanalımkullandırtalım

~ tarafından darki Haziran 29, 2006.

8 Yanıt to “klozet kapak örtüsü”

  1. Merak ettim, tuvaletini nasil yapacaginida aciklamismi bu icat?

    1. Donunu indir
    2. Otur
    3. IKIN ve SIKIN
    4. Birak, o kendi duser …felan?…

  2. hmm. açıklasa bu şekilde olacak yani sıralama. donunu indir ve devamı şeklinde..? bide 3. maddedeki büyük harf ses yükseltme tonu neden, bir önem var da ben mi anlayamadım?

    enteresan. KKÖ ne yapsa Türk Milletine yaranamaz anacım.

    ıkınsıkınbırakokendidüşerfelan

  3. 3. Maddedeki IKIN ve SIKIN nedenmi buyuk harf?
    Korkuyodum birinin bigun soracagindan!

    Soole bi aciklama yapmaya calismaya calisayim:
    Maalesef kullandigim klavye (keyboard) ingilizce karekterlerden mevcut. Yani bendeki klavyede “ı” harfi mevcut diil. (zaten Yalın yazmak icin de i harfini Turkce bi siteden “Copy-paste” yaptim.

    Sonuc:

    Benim klavye ile kucuk harflerle yazinca “ikin ve sikin” diye cirkin bisey cikiyo ortaya!
    Yani aklimca terbiyeli olmaya calismistim:/ Iste bu yuzden buyuk harflerle yazdim 3. maddeyi…
    Yoksa 3. madde sesini yukseltmedende gerceklesebilir…yani yapanlar varmis, ben oyle duydum.

    Mutlu gunler🙂

  4. uzun ve meşakatli araştırmalar sonucunda, yukarıda bahsi geçen 3.maddenin türk halkına özel olarak yazıldığı bilgisine ulaştım.
    bu klozet kapak örtüsü mereti, malum çin yapımı. elin çinlisi bize ilk partiyi göndermiş ve bi daha tr’den talep gelmemiş.
    o mu bu mu derken tr ahalisinin, meretin tek kullanımlık olduğunu anlayamadığını ve bu sebeple sifonun çekilmesini mütakiben elle yakalamaya çalışıldığını ve daha sonra ıslanan kısımlarını kurutarak tekrar kullanıma sunduklarını keşfetmişler.

    velasıl kelam, elin çinlisi bunun üstüne 3. maddeyi gaskaslamış, almış yürümüş.

  5. aslida skin o ben mesela bizim tuvalete bob marley skini yaptim sitesinden cok hos oldu🙂

  6. ben de gwen stefani skini indirmeye çalıştım ama tesisat numarası istiyo sitede.
    giriyorum ama iski’yi tanımıyo sanırsam, international bişi diil sadece avrupa ya var bu hizmet diye düşünüyorum.

  7. kesinlikle bu bug i duzeltmesi lazim iskinin istedigimiz gibi skin eklyemeyecekmiyiz format aticam o derece fena yani

  8. Bundan 2 paket alip vitrin icersine, televizyon uzerine, telefon uzerine dantel niyetine koyacagim. Kullan at olayiyla yikama gibi bir derdim olmayacak

Bir Cevap Yazın

 
