ah be abi!

söyleyecek birşey bulamamaktan ve aynı zamanda söyleyecek çok şey olmasından ortaya çıkan güzel söz öbeği.

söyleyecek birşey yoktur, çünkü yuh’tur yani, daha ne olsun’dur, bu kadar da olmaz’ dır, falan’dır, filan’dır.

söyleyecek çok şey vardır bir taraftan da ama bir başlasak ağzımız kurur, binlerce küfür savrulur, ayıptır, günahtır, tüyü bitmemiş yetimin hakkı vardır, biz ne yapıyoruz’dur, siz ne yapıyorsunuz’dur, nerdeyiz’dir, şöyledir, böyledir.
ve tüm bunlar güzel bir tonla bir çırpıda özetlenir;

ah be abi!

anlayana.

~ tarafından tgokdeniz Temmuz 1, 2006.

21 Yanıt to “ah be abi!”

  1. Ah be abi!

  2. “ah be abla” sı bi ara denenmişti ama randıman alamadık. unisex bıraktık 🙂

    polünkulaklarıçınlasın

  3. “ah be abi on numara bi insan kendisi” versiyonu dillerde pelesenk, dolapderede çöp toplayan zencide duydum enson, vallahi.

  4. “ahbaabi” diye okunur 🙂

  5. Kıskananlar çatlasın diye bir cümle kurmak istiyorum izninizle

  6. Stresi arttirmak icin sonuna “ya” da eklenebilir.
    Ornek: “Ah be abi ya!”

  7. ah be abi…

  8. abi diye hitap edilen kisinin aslinda istedigi küfür talebidir. Biz onu bu sekilde gecistiririz olay uzamasin diye yada onun yerine bir seyler ismarlariz algida buz parmak gibi.

  9. herşey kızlar için..

  10. İnsanlar bir şey ister, tesadüfen gerçekleşirse, ilk lafı şu olur: “Ah be! Keşke başka bir şey isteseymişim, olacakmış.” Yahu bu istediğin oldu ya. Daha ne istiyorsun? Bu ne aç gözlülüktür, bu ne hırstır?

  11. kınıyorum sizi sevgili peggy. tamamen yanlış anlamışsınız sanırım. herkesin anladığı kendine tabii ama yine de belirtmek isterim ki “ah be!” başka birşey “ah be abi!” bambaşka birşeydir.
    hakkını vermek gerekir. olur olmaz söylenmez, ağıza pelesenk edilmez.
    candır. canandır.

  12. offf ya offf ya abi yi eklemeyi unutmuşuz işte ne oldu küselim sonra tekrar mı barışalım allam ya

  13. Sayın kınayıcı sevgili thom bu ayrıntıyı cv nıze eklemeyi unutmayın sakın ola aman diyim ha şşş

  14. yok yok olmadı yine. yani zaten siz söylemeden bile ben onun sonuna “abi” eklenmiş versiyonunu da gözümün önüne getirmiştim ama ı ıhh. bi’ iğreti durum var orda. çok stilsiz. asılı kalıyor böyle.
    anlatabildim mi bilmiyorum.
    en iyisi siz cv nizi gönderin bana değerlendirip ona göre görüşmeye aliyim ben sizi.
    olumlu ya da olumsuz mutlaka geri dönerim.

    saygılar,

  15. Canım benim eksik olma lütfen ama şu var hani hayatımızda bilirkişiden nefret ettiğimiz anlar olur ya şu an sanki birden o anı yaşıyacakmışım gibi bi hissiyat yaşar gibi oldum.

    “Allam ya ben neden thom ve gibiler gibi değilim.”

    Yardımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  16. Aslında düzeltirimde biliyosunuz sayın thom ben sayın datük e yakalanıyorum cok tikkat ediyom o sebeb ilen tamamen kapatma cezası almayalım diye…

  17. gözlerimize kara bantlar bağlayıp, saat 21:00 da evlerimizin ışıklarını 1 dk. ya da 60sn kapatıp açalım mı 🙂 ne biliyim protesto edicek bişi buluruz. misal datük…(hz.3nokta)

  18. Ah be abi!!

  19. […] – ah be abi! pembeydi o be abi. […]

  20. ahbeabimiim !

  21. Çocugum olursa ismini ah be abi koyucam eger bir sey olursada kesicem sonra bana ah be abi ne yaptin diyecekler bende ya tutarsa diyecegim ve boylelikle bu konu atasound olarak tarihe gececek.

Bir Cevap Yazın

 
