açtı seni! valla?!

open

kim ne giyse, ne taksa, ne yapsa “açtı seni derim” diye düşündüm. sonra fark ettim “açtı seni” ben de hiç durmuyo. bi nevi omirilikten çıkmıyo. kamuoyunun yaratıcılığına bırakıyım olayı dedim.

misal: thom bey koluna ya da bilemedin omzuna, alakasız abiye bi bayan çantası taksa. bu çanta kendisini açmış olur mu 🙂 ortiim açsana beni.

bupostuaçarkenendişeettimamahayırlısıbakalım

~ tarafından darki Temmuz 5, 2006.

10 Yanıt to “açtı seni! valla?!”

  1. yada yarmagül modeli ucan kelebek modeli bir toka misal tabi… bence acmaz ucurur vallam 🙂

  2. kelebek modeli tokanın takıldığı yere bağlı tabii ama “açar beni” heralde. açma mı yaa! açmaz uçurur hatta.
    kelebek modeli tokası olan???

  3. peggy hanım ağaca kadar bi tur, yarmagül ya da uçan kelebek modeli tokanızı kullanabilir miyiz?
    (soru eki olan -mi ayrı yazılır)

    thom bey, sayın peggy izin verirse bi tur kondurup deneyelim diorum ne dersiniz?

  4. post, thom bey i mi anlatıyordu da ben anlayamadım. yarmagüllü kelebenk, abiye çanta, açmaz uçurur… Endişe mode:on

    thomuherşeyaçarhattaaçmazuçurur

  5. Sayın thom bey hep gülesimi getirttiriyosunuz allam iilinizi versin.

    darki said:
    July 6th, 2006 at 4:06 am
    peggy hanım ağaca kadar bi tur, yarmagül ya da uçan kelebek modeli tokanızı kullanabilir miyiz?

    Sayın darki olsa tükkan sizin 🙂

  6. şimdi bu cümle “araya farklı thom bey uçuşları girdiği için tekrar hatırlatalım” açtı seni; kişiler dışında cansız varlıklar ve mekanlar için kullanılabilir mi?
    Misal bu ya ben hemen arkamdaki duvara Serdar Ortaç posteri assam/yapıştırsam, ajansı açar mı? yok açmazsa neden ki?

    serdarortaçakelebekkonsaatınhangiuzvunabenzer.

  7. bide dantel çorap giyip acılan tipler var yeşil pempe mor gibi kim giysede ayyy vallam seni çok açtı olsa ?????

  8. “sayın peggy siz bizle testis geçmiyosunuz di mi?” diyesim geldi. Geçmiyosanız korkucam. Geçiyosanız…

  9. “açmamı” demek istiyorum fütursuzca.

  10. acmami beni ellere verin ayni tabut icinde kardesime goturun vay vay siteye bir online olarak giremedim yani aktif olarak acamadim siteyi anliyomusun beni kadifhecik.yavrum.benim.gov.tr

Bir Cevap Yazın

 
