pembeydi o!

pinkyolay, sevgili chinaski beyin başından geçmiştir. kendisi çok meşgul bir insan olduğundan onun yerine ben yazıyorum. olduğu kadarıyla artık.

ortam ev ortamı. kafalar uzay boşluğunda nerdeyse. o derece güzel yani. ahaliden biri bir cümle kurar.

– abi, bi panter vardı hani. ne renkti o ? mavi miydi?

bir süre sessizlik. bi’ dünyaya dönüş çabası. ve cevap.

ah be abi! pembeydi o.

sonrası tekrar uzay.

yanlışımız varsa affola chinaski bey. bi’ el atarsınız o zaman artık.

~ tarafından tgokdeniz Temmuz 6, 2006.

12 Yanıt to “pembeydi o!”

  1. aslında tam olarak şöyle önder(ev arkadaşım)çok içmişti.gözler kapalı yatıyodu.bizde başında duruyoduk abi iyi misin falan die.ses yok.o sırada ertuğrul saçmaladı durup duruken bi panter vardı,mavi panter miydi neydi o die?önder’in gözler açıldı ve patlattı cümlesini
    -ah be abi pembeydi o.

  2. siteni hergün takip ediyorum acayip eglenceli yazilar yaziyorsun🙂 güne seninle baslamak cok zevkli oluyor ve is yerinde bunalinca kacmak senin sayfana bir o kadar zevkli🙂
    kendinize iyi bakin iyi eglenceler!

  3. ah be abi! şimdi adı geçince bi anda depreştim bu pembe panter benim kahramanımdı ya. kendisi ‘hani yeri geldi diye kullanıyorum yoksa genelde bu sözü pek kullanmam’ 10 numara bi kahramandır. ulan pembe panter tişörtlerim vardı. yırtılana kadar giymiştim onları hatta en son yer bezi yapıldıklarında feci çıngar çıkartmıştım. ama olan olmuştu ctrl+z işe yaramaz bi durumdu.

    Bir de bi dönem balo stage’de sahne almış bi playback grubumuz vardı. Grup hala var gerçi ama sahne almıyoruz uzun zamandır. Pembe Panter’e itafen grubun ismini pempe panther yapmıştık.

    pembepanterörümcekadamıdadöversüpermenideamaconandadurursaygıdanoayrı

  4. size bu kalbimiz kadar pempe postu ayardığımız için teşekkür ediyorum.

    anlamarayanınanlamkadaraklıyoktur

  5. oyle bir pempeydiki o; sheker pempesi, onu gorunce aazina sokasin geliyodu pamuk sheker gibi

  6. bi yerden hatirladim reflexi

  7. pembe mi penbe mi hep süre gelmis bir tartismadir bu birde siteye online olarak girsem size panter oglaninin hangi burc ve yukselenenin ne oldugunu yazmak isterdim ama peter sellers abimize saygimizdan dolayi bir sey diyemiyorum.

  8. gecen arkadaslarla pantone katolguna baktik tam rengi 168p ye denk geliyo yani hem pembe hem 168p hem de gonlum sende

  9. tavuk mu yumurtadan yumurta mı tavuktan tadında bir paradoksa da sahiptir anılarım içinde, şöyle…
    pembe panter çizgi serisi mi filmden, film mi pembe panter çizgi serisindendi yaaa???!?!?!

    (tamam kazık kadar adam olduk öğrendik gerçi de, yine de pek bir ömür tükettik bu uğurda biz peekkk!!)

  10. pempe panter peluşu vardı hala da durur yazlığın bi yerlerinde. fotolar var çekilmiş o dönemde siyah beyaz, oyuncak benden 2 misli büyük şimdi görsem bildiğin peluş oyuncak ebadında.

    düşündüm de insan cidden yaşlandıkça çöküp, küçülürmüş. gerçi pempe panter insan diildi ama olsun. hayvancıklar da küçülüyo demekki.

  11. garibin boynu dik dursun diye içine plastik boru sakuşturmuşlar. o da zamanla kırılmış, içeri kaçmış. garibim o yüzden pek mi mahsun dururdu. olsun candı can!

  12. hatirladim lan ben onu, gozlerim doldu birden maymunmuyum neyim, penbe panterim sevsene beni

Bir Cevap Yazın

 
