stage depeche mode t-shirt

depeche mode

sene 2bin6

mekanda düzenlediğimiz depeche mode cover night larda hediyelik t-shirt olarak hayat bulmuştu. suitcase‘in kulakları çınlasın.

~ tarafından darki Temmuz 17, 2006.

2 Yanıt to “stage depeche mode t-shirt”

  1. dar vakitte hayata geçmiş hoş bir çalışmaydı. ellerinize sağlık sir.

    ozamanteşekküretmeyiunutmuştumsanırım

  2. gecenin bir yarisi aradi sir chars barkley diyesim geliyor ama arayan darki idi heyecanli bir sekilde evreca evraka diye bagiriyordu bende ordan beni duymasi icin darki sabuna basican, kediyi ezicen diyordumki darkinin beni aramasinin sebebi olan turkcemizde mevzu bahis olarak gecen laflari soyledi . Konu yeni bir emule modu olan depeche moddu. Sir darki bu modun 27 k ile sabit download yapip webcache destekledigini soyluyordu. Hatta ben cok begendim reklam olsun diye tshirt unu yaptiracam dedi bende ok dedim gecistirdim. Aradan gunler gecti yolda karsilastik bir de ne goreyim tshirt u yaptirmis. Hemen yalakalik olsun diye abi artik verirsin bir fotograf cekiliriz dedim. Darki de ok cekilirsin ama burda olmaz alan derinligi kotu birde ters isik var dedi o gunden sonra adamda fotografci gözu oldugunu anladim.

Bir Cevap Yazın

 
