Mutlu Yıllar

zelisBirazdan anlatacağım hikaye yaşanmış bir olaydan alınmıştır hatta ö(s)kan’ın nam-ı diğer manthys’in başından geçmiştir.Şimdi koltuklarınıza yaslanın ve bu hikayenin keyfini çıkarın.

Özkan 10.cu yaş gününü kutlamaya hazırlanırken her sene yaptıkları gibi annesiyle beraber evlerinin yakınındaki pastaneye pasta yaptırmaya giderler.pastaneci sorar pastanın üstüne bişi yazılacak mı diye , özkan’ın annesi de iyiki doğdun özkan yazın yeter der.tam siparişi vermiş çıkıyorken özkan’ın annesi döner ve yalnız özkan’ı z ile yazın der.(özkan’ın en nefret ettiği şeylerden biridir öskan denmesi ya da yazılması.)pastaneci içeri doğru bağırır özkan’ı z ile yazın diye.(artık abi ne anladıysa)ve çıkarlar pastaneden.

bu arada ilginç bir istatistik ;  şampiyonlar liginin en çok ofsayta kalan futbolcusu thierry henry.

daha sonra tekrar pastaneye giderler ve sipariş pastayı alıp eve dönerler.her şey o saate kadar iyi gitmektedir fakat evde özkan’ı kötü bir sürpriz beklemektedir.pastanın kutusu açtıklarında pastanın üstünde yazan aynen şudur;

İyiki doğdun zeliha özkan.

Reklamlar

~ tarafından chinaski Temmuz 21, 2006.

3 Yanıt to “Mutlu Yıllar”

  1. Bu pasta keşke hiç yenilmeseydi , o bir sanat eseriydi .İçerisinde sanki Karadeniz Bölgesinin ince mizahi yapısını taşımaktaydı. Hani hani o bir kadın vardı ya Kraliçe olan hatun ekmek bulamıyorsan pasta ye diyen işte o kadının yemesi lazımdır bu pastayı Karadenizin o meşhur çağlayanlarından akan berrak sular eşliğinde. Ne kadar köfte o kadar pasta denmesi lazımdır ne kadar uzak gözükselerde birbirlerine aslında yan yana dükkanlar da satılmaktadır birisi Pala Köfteci diğeri Sedef pastanesi. İşte böyle bir kişidir pastanın sahibi bende arkadaşı. kikikikokokoguluguluvakvakvak ki ne vak vak nsıl yni olabilirmi olur abi adamın pastasına zeliha yazmışlar ya belki göbek adıdır olamazmı. O göbeğin ismi zeliha olamaz abi 🙂 bu yuvarlak kafalı gülme efektinden nefret ediyorum (Hz. 3 noktaya) havale ediyorum

  2. bu post’un altına; ne yazılsa, ne link i verilse, ne bakınızı verilse olmaz. yani ben olduramadım, sanal bellek düzeyim düştü.
    bardağın dolu tarafından bakarak, özkan “z” ile yazılmış daha ne! derim susarım.

  3. bu nası bişi yha bu ne dingil hayat bu ne bokem yhaaaa

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: