çabuk bana iğrençlik yapma

tabir olarak girilmesi geç kalmış niyeyse, omurilikten sarfedince insan atlayı veriyo tabi. (like that sek sek ya da seksek)

neyse efenim;

iğrençlik düzeyine erişmiş her türlü hareket, bereket, lakırdı, tavır yani aklınıza ne gelirse sarfedebilirsiniz. “iğrençliği bir an önce sonlandır yoksa üzerim”e yakın bi anlatım. genelde “timur”lara sarfedilir.

şerefin geçen gün iğrenç bir insan olmasına ve sözlükte şeref sorunsalı yaratılmasına temel teşkil etmiştir. gururluyuz 🙂

stikulaklarınçıngırdasın ve imissyouseref

~ tarafından darki Temmuz 24, 2006.

4 Yanıt to “çabuk bana iğrençlik yapma”

  1. İğrençlik için gerekli malzeme= Kafa+kollar+bacaklar+vücut yani gerekli malzeme insaoğlunun ta kendisidir. Yakın zaman da piyasada ki duruma göre başbakanlığa adaylığımı koyacagım kazanırsam eger bir yasa değişikliği ile iğrenç olan hareketlere özel mesela yere tükürme gibi levhalarda işaretlendicem yere tükürülmesi yasak bölge, yere tükürülebilir bölge , hatta şuan miğdem bulanırken bunları yazıyorum monitore her an pörtletebilirim. Kısaca iğrençliği trafik işaretyeri ile belirtelim yasak yada yapın gibilerinden.

  2. herşeykızlariçinkenellerinibırakarakyapabilirmisin

  3. sayın albay, çabuk bana iğrençlik yapma. p’cim sen de.

  4. İlahi dark-i san bir an korktum pc’im sende diye

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: