içine uyumak

yeni nesil güzide bir tabir.

böyle gözlerinin açıklığı-kapalılığı, vücudun yatay ya da dikey pozisyonda olması, ağzın açıklığı-kapalılığı, yastık mastık, yorgana yastığa pikeye temas falan hiç birinin ölçüt olmadığı ve gözlenmesi gerekmediği bir uyuyuş düşünün.(ya da düşünemeyin) hani için geçer, uyusam mı uyumasam arası gider gelirsin ya, o bile diil.

uyuyosun böle içine içine, kendine uyuyosun, tutamıyosun hatta tutmuyosun, bi bakmışın uyumuşun hatta bakmaya fırsatın olmadan uyumuşun. rahaaaat, feraaaah, huzurluuuu, dingin böle mışııııııl mııııışıl, kayıp gitmişin…(hz.3nokta)

kullanılış şekli: “kadın içine uyuyo ya” ya da “thom içine uyusaydın”

~ tarafından darki Temmuz 25, 2006.

6 Yanıt to “içine uyumak”

  1. Boyle bir tabirin önceden kelime haznemize katılacağını biliyordum. Tabiri caizse benim için içine zıçmak lafından bir farkı yok ve iki kelimeninde aynı anlamı ifade ettiğinden şüphe duymaktayım.

  2. endişe taşıdım bi an sayın goner. bi isyan, bi haykırış, bi… öyle işte…

  3. sayın albay, “içine uyurgezer” bir tavır sergilemişsiniz. en son kızılderililerde bu tavır görülmüştü. soy ağacınıza bi baktırın derim ve dedim.

    hayırdırişallahsizigörmekrüyadahasretgidermek

  4. Vay ki ne vay şu üstteki yazıyı gördüğümde ben bile telaşa kapıldım. O günkü pisikolojimden bahsetmek istiyorum. O gün bilgisayara boş boş bakmakta ve gözlerimi kapattığımda havai fişeklerin dağılması gibi eksantrik yaratıklar ejdarhalar görmekteydim. Arada bayılma konumuna gelip tam kafamı masaya çarparken uyanırdım. Gerçi şu anki halimin o günkü halinden bir farkı olmamasına rağmen şuursuzluk oranı daha fazlaydı. İçimden dedimki Kadifheye girip bir kaç yazı yazıp Dj Britta yı anayım ama site içersinde gezinirken olay tamamiyle değişip şizofrenik etki ile farklı şeyler yazdım. Burda netice değil hatice önekliydi. İşte ben hatice yüzünden bu hallere geldim. Hatice burdan sana sesleniyorum iki dakka gitte keyfimiz yerine gelsin.

  5. “üstüne uyumak” var bi de…

    kullanılış şekli: belli 🙂

  6. altına uyumak, dışına uymak, yanına uyumak, içinden uyuklamak, yalakta uyumak”gidiyo biyandna hayırlısı.

Bir Cevap Yazın

 
