white snake gelmiş neyime?

rockk

tarihlerden bugün, white snake dibimize geliyo.

her şey zamanında güzel mi demek lazım, bu kadar zaman nerdeydiniz mi demek lazım bilemedim. bi de gelinir de parkorman’a mı gelinir dostlar, işte yeni nesil konserler…(hz.3nokta) ne diim. hey gidi stad konserleri, ezilmesine itişip kakışmalar, en önde olucam sevdasıyla 2 gün önceden gidip sabahlamalar, heeey heey. neyse parti havasında yeni nesil konserler dicem geçicem, gidenlerin tadını kaçırmamak lazım🙂

kim ne derse desin “still of the night

thankz to kikkums for photo

~ tarafından darki Temmuz 28, 2006.

7 Yanıt to “white snake gelmiş neyime?”

  1. ulan ne konserlerde tat kaldı ne de bizde diye selzenişte bulunmak istiyorum. harbiden parti tadında konser mi olur. sanki kemancı’da acil servis dinliyoruz.
    bizde de tat kalmadı diyorum; dalmışız gidiyoruz… ofisde biri gelip ya park ormanda ne var. siyah siyah tişortlarla metalciler yığılmış kapıya diyor. biz eski metalciyiz ya! bilmeem diyorum. allahtan drky atlayıp imdada yetişiyor; white snake konseri var. aaa doğru ya unutmuşum. eskiden olsa unutulur muydu?
    neyse ya delli zihnin dırlanması benimkisi sizleri de sıkmadan commentden uzaklaşayım, hatta bi süre kadifheyi de kapatayım sakinleşene kadar mesela.

    kikkumsdaneyakalamışpiçiaramızdakalsınobjektifinarkasındadurmamasılazımbenceoyüzle

  2. Biz eski metalciyiz ama lastik terlikçiye 2 çift terlik karşılığı verdik gitti onca senelik birikim. Dinlerken eskiden benden büyük kişilerle konuşurdum standart kurdukları cümle kafamız artık kaldırmıyor olurdu ben de inanamazdım. Ama simdi ne hissettiklerini anlıyorum.

  3. depeche’de geldi neyime episode II

  4. “is this love” adlı sarkıyı tina turner’a yazdıgını biliyor muydunuz?🙂

  5. evet tina teyzeye annaneler günü hediyesiydi o, bilmez miyiz🙂

    benimannemgüzelannembenialkollarına

  6. nelen bu

  7. rock çımı çocukya pabucumun rocçısı

Bir Cevap Yazın

 
