yüzüncü post aramızda

kimilerimizin oyun alanı, kimilerimizin zırvalama platformu kadifhe’nin 100. post u hayırlı ola.

acısıyla tatlısıyla 99 post u geride bıraktık ve hatta nerde o eski post lar. el emeği göz nuru commentlere sir ler konseyi teşekkür eder. yüzüncü post şerefine hiç bişi yapmıyoruz, yapmak isteyenlere de müdahele etmiyoruz tabiki.

kendi adıma bu post’u;

başta şövalyeler şövalyesi don kişot ve sancho panza’ya, jedi konseyi ve master yoda’ya, 3 silahşörlere ve dartanyan’a, william vollıs ve irlandalılar’a, sporting gindom’a, bremen mızıkacılarına, karga ile tilkiye ve polyanna’ya, bruce lee ve conan’a, sanal yenge lara’ya ve angelina bacıya, sürtük kraliçe janis joplin’e ve algının kapılarına, montaigne ve denemeler’ine, pink ve gwen’e, robinson crusoe ve cuma’ya, pacman ve river raid’e, iğrenç bi insan olan şeref’e (r.i.p.), 3 korner bi penaltıya, zeki müren ve müslüm baba’ya, kaybedenler kulübüne ve kent fm’e, solo test ve monopoly’e, ericson 337 ye ve maun kaplamasına, eternal sight ve sultan bilardo’ya, rotring ve 2B 0,5 uca, zümrüt foto’ya, uçan kaz morton ve atom karınca’ya, elf’lere ve berserker’lara, yeni rakı ve beyaz peynir’e…(hz.3nokta)

adıyorum.

~ tarafından darki Ağustos 14, 2006.

30 Yanıt to “yüzüncü post aramızda”

  1. amin!

  2. 100.post olunca yeni header bikaç gün ben göz kulak olabilir miyim kadifheye dedi, kıramadık tabi.

  3. sn.darki ben ne zaman göz kulak olcam 😦 bende bende

  4. sn.darki ben ne zaman göz kulak olcam hatta görünmeyen kanatlarımın altına bilem alırım 🙂

  5. sn.darki anlamayanlar olabilir diye cok cok yazıyom ben ne zaman göz kulak olcam 🙂

  6. sayın pegg, ezelden peggy’di hatta nerelerdesiniz işallah, siz yokken çok spekülasyonlar yaşandı admin panelden gerçekliğinizi check bile ettik cidden sizsiniz. yeni header ı görünce kabardınız tabi, yeni header geçmişinizi bilen bilir 🙂
    bir foto ya da illustrasyon ve özgemişinizle hemen göz kulak bacısı olabilirsiniz, lafımı olur.

  7. sn darki allah esirgesin sizi cok bahtiyar eylediniz beni 🙂

  8. allam ya kafiye ne güselll oldu allam benide esirgesin kem gözlerden 🙂

  9. ve haset dolu sözlerden

  10. çok adaklı, çok temennili, çok duamsı, çok ulvi bi post oldu gidiyo hayırlısı. kadifhe türbesi yapıp, boncuk mu bağlatsak acep header ım ne dersin.(keşke thom’da gelseydi ona da sorardık)

  11. ipte baglayalım allah olmayanlara versin diye dua ederiz 🙂

  12. olmayanlara ne verilmesinde aracı oluyoruz sayın peggy açık konuşun;
    koca mı bulucaz, üniversiteye mi sokucaz, gebe kalınmasına yardımcı mı olucaz, tüyü bitmemiş yetimlerin hakkını mı yedirtmicez, üç vakte kadar kısmet mi bulucaz, aldatılan ev kızlarımızın kocalarını evlerine mi bağlıcaz sayın peggy söleyin.

    heriştebihayırvardırolmamı

  13. vallam kimin neye oldurulması lazım ben bilemem sormak lazım bir bilene bu arada sayın darki ; kocasıza koca bulmak, tüyü bitmiş yetimlerin hakkını savunmak, evdeki sadakat ı saglamak agırınıza mı gitti sevap işleyeceksiniz işte cennetteki yerinizi saglamlastıracaksınız gercı orada bizaz canınız sıkılabilir ama ıdare edın…

  14. Cennette can sıkılması di mi sayın peggy?

    nası bişi bu?

  15. sayın BB anlatsamda ısınıze yaramaz nasıl olsa

  16. ahh be abi. diyecek bişey bırakmamışsın ki. 100. post alayına gitsin işte.
    sabahlamalarımıza da gitsin, vadide güneşten uyanmalarımıza, sarhoş naralarımıza, kavgalarımıza, ağlaklıklarımıza, patates kızartmalarımıza, fethiye’ye ayak bastığımız an ne kadar kalmışsa hepsini topladığımız eski camel’ a (eski “kısa” camel’ a değil, camel zaten kısadır hepimizin bildiği gibi) ve aklıma gelmeyen bir dolu şeye gitsin işte.
    şerefe kardeşim.

    keşke ben’de burda olsaydım 🙂

  17. ayrıca o uçan kaz norton diil miydi yaa.. nils ve norton. morton bi garip geldi şimdi bana :p

  18. işime yaramaz mı sayın peggy?

    nediimamıdiimbmidiimcmidiimdmidiimnediim

  19. evt işe yaramaz hani siz hic bir zaman gidemeyeceginiz için…… neyse biz size kart atarız oradan 🙂

  20. gerci göndersekte ulaşmaz sanırım yanabilir geçişte 🙂

  21. siz kimsiniz sayın peggy?

  22. sizin hayatınız boyunca anlatsamda kapasitenizin alamayacağı biri

  23. bu arada rica edicem muhattabı keselim BB gercı ne kadar ıdrak edersınız bılmem ama…

  24. hasetten hic hoslanmam cünkü….

  25. ben bu header değişikliğinde bi keramet olduğunu düşünüyorum, insanın uğraşma sensörlerini uyarıyo 🙂

    sayın bb! sayın peggy! 🙂

  26. Ben yazarım abicim bana bugün lahmacun hakkında bir bölüm açın orayada yazarım. İsterseniz buraya da yazarınmki ben bile şaşırabilirim bu durum karşısında şimdi bu msg bu adam niye yazdı diyebilirisiniz. Çünkü 200 e bir adım daha yaklaştık yazın dostlar, yazın koçlar, yazın boşnaklar ,necmi abi sizde yazın beklemeyin buyrun.
    Şu anda ne dinliyorum olaylı iğrenç forum olsaydı burda ona elvis dinliyorum lanet olası yazardım. İçimideki negatif duyguyu böylelikle attım şimdi yatabilirim.

  27. sayın goner, ne güzel kusturtturmuşsunuz. şu an ne dinliyoruma “kendimi” diyerek iğrençliği artırırım.(tek “t” yle yazılır evet)

  28. haset, muhattaplık, kapasite…

    bence de kesiniz. sanal alemde eğlenme, geyik, vs. halleri ve çekimlerinde bu moda girmeniz merak uyandırır.

  29. sayın arkadaslar adımı degıstırsem mı gizemli peggy mesela 🙂 ay cok hos oldu sanırım dıkkat cekmeyı basardım aman tanrım yoksa baskasının dıkkatlerı uzerıne cekmesıne yardımcımı oldum ayy ne ii bir şahsiyetim ben insan ötesi bişeyim belkide bir melek 🙂 ee zaten cennette yerimde hazır evt ben bir kanatsız meleğim….

  30. ayy lütfen şeytanda bir melek tir diye gereksiz bir espiri yapmayın….

Bir Cevap Yazın

 
