çok “şey”siniz

sevmemekle beraber post başlığına “şey” ibaresi düşmek durumundaydık. ama işin güzel yanı tabir içinde kullanılmayışı, yani “şey” yerine geliyo zaten kavramlar. anlatımı kolaylaştırmak için yazıldı sadece.(bi adet “şey” insana bu kadar açıklama yaptırır mı ya, sevemedim gitti.) ee şey ne dicektim🙂

neyse efem tabire dönersek; herhangi bir anda anılan bir kavramı “şey” in yerine sokuşturuvermekle kullanıyoruz. farklı olucak ama thom bey’le örneklemek istiyorum :

thom bey, çok msnsiniz (msn kullanırken misal)

thom bey, çok flashdisksiniz (flash disk bahsi geçerken, gene misal)

thom bey, çok mındarsınız (mındarcılık konusu açılmışken, ee tabi misal)

thom bey, çok freshsiniz (oda spreyi kullanırken, misal be misal)

thom bey, çokemulesünüz (şarkı isteyince albüm yollarken, mi-sa-l)

thom bey, çoknebesiniz (ne be! nidası eşik üstüne çıkınca, sensin misal)

thomnaberyanezamangeldin

~ tarafından darki Eylül 7, 2006.

7 Yanıt to “çok “şey”siniz”

  1. aramis bey, çok moviesiniz

  2. darki bey cok commentsiniz. (kavramis gibi gorunuyorum.. neden kavramam gerekiosa.. sikinti iste..)

  3. sayın fakeangel, çok reglsiniz🙂

    – darkiii çok ayıp özür dile kardeşinden
    – üüüfh tamam anne ya

  4. drky bey, çok thomsunuz bugün (bütün gün kayıplardeyken mesela)

  5. nadide sitenizi bir cikis noktasi olarak kullanmayi sevdigimden cekinmeden dun gece yasadigim bir animi anlatacagim sizlere.

    friendsteki monica ayarinda bir ablam var benim. takintili, titiz, en iyi yemegi o yapar falan. her neyse, bu simdi tezini fln bitirdi, gidiyor ankaradan diye, dun gece topladi 20 arkadasini eve, mezeleri falan hazirladi, rakilar alindi, alem yaptilar. ama asil amacin ablamin ne kadar da guzel mezeler yapabildigini gostermesiydi, neyse.

    rakilar tukendi, bulasiklar kucuk bir daga donusmeye basladi (ya da ben sarhos oldum) ve ablamla bir arkadasi bulasiklari yikamaya basladilar.

    ve tam o esnada tugce isimli kizimiz mutfaga girdiler ve aynen su cumleyi kurdular:
    -kizlaaar, biraz da ben yikayim bulasik. valla bakin kotu hissettim, vicdan oldum…

    ben de, durmadan baska formlara girebilen bir darki beyle bir thom bey sandigimdan dolayi bir yas daha oldum. pardon, bir yasima daha girdim..

  6. çıkışlarınızı 70milyon kadifheli izliyor takipçişiyiz sayın fakeangel. dolayısıyla çok çıkış noktasısınız. ve bittabi çekinmeyiniz tükkan sizin.

    izninizle bi sorumuz olucak; son pardon cümlenizden hareketle tuğçe hanım kızımız “bir vicdanına daha girmiş” olabilir mi? mesela

    mintaxlacanımmintaxlamintaxlacanımmintaxla

  7. olabilir pek tabi efendim..

Bir Cevap Yazın

 
