Gece Yazıları.. (Sanırsın ki bin tane var zamanında yazmış…)

gece1.JPG

Sanırsın ki bin tane yazmış önceden şimdi de devam ediyor. Yani yazının olgunluğuna ermiş, köşenin başlığı bile olgun olgun kokuyor (hiç çekilmez ya) ve bahsedeceği konular bile belli.. Kadınlar, erkekler, ilişkiler, ayrılıklar, dostluklar… Açılışlar da sabit. Değil mi yani ne? Adı gece yazılar, bu isimde bi sabit nasıl aksiyona gecer. Ya biri çıksın da böle antil kuntil bir isim koysun ama içeriği de şöyle yapsın ya üf yeter!! bak şimdi örnek-in…

(kıl versiyon) Gece Yazıları……….. Gecenin renklerinden en çok, kadına yakışanını sevdim, bir ayrılık vardı pencere kenarında, aylardan yaz, mevsimlerden sıcak, pencere açılınca……mrrrr!!!!

(özlenen versiyon) Gece Yazıları…….. Kadın ağlamaklı bir şekilde bıraktı adamın elini ve gözlerini kaçırdı geceye, gecenin renksiz solukluğuna…. Derken kısık sesli radyodan on binlerce kişinin sesi geldi aynı anda tek yürekten, “goooolll”… Fener 3. golü atmıştı, adam kadının açtığı yarayı kapamanın bir yolunu daha bulmuştu…

Beehh!!🙂

~ tarafından ercin bey Eylül 11, 2006.

4 Yanıt to “Gece Yazıları.. (Sanırsın ki bin tane var zamanında yazmış…)”

  1. Evet evet yazabiliyorum!!!!!🙂

  2. “gece yazıları” tadında olan yazılardan bahsedecek olursak -tabii ki “kıl versiyonlarından”- ahmet alttan’ a söz hakkı doğar.
    hiç bahsetmeyelim.. hahah🙂

  3. rahmetli dedem (babannemin kocası olan), kızardı gece yazı yazmalara. uyurken ellerini bacaklarının arasına sıkıştırmaya da kızardı. karanlık çöktükten sonra tırnak kesilmesine, bıyık düzeltilmesine, traş olunmasına. güneş batıp da ay çıktığında, ıslık çalınmasına da kızardı. saat 10’u geçtiğinde tv nin ısınmasına da kızardı, kapardı.
    akreple yelkovan 12’nin üstünde buluştuğunda, sobaya odun atılmasına da kızardı. hele o saatte soba üstünde ekmek kızartıp, üstüne biraz “sana” sürüp biraz tuz biraz kırmızı biber ekmeye de kızardı.

    benim hiç gece yazım olmadı, bacaklarımın arasına sıkıştırılmış ellerim de. tırnaklarım, kıldan tüyden kesim mevzularım da olmadı. ıslık çalamadım senelerce, tv yi hep kaçamak izledim. odun atılmayan sobanın soğutturduğu odada hep titrek uyudum ben, hep karnım aç uyudum.

    yıllarcahepböylebildinizsizmesutbahtiyardan…

  4. benim babannem (dedemin karisi olan), kizardi gece yazmalarina.. kizardi terliklerin ters durmasina.. amaaan.. vazgectim uzatmicam..
    sonunda nooldu, terliklerim hep ters donuo diye terlik giymeyi biraktim. bobreklerimi usuttum.
    cisimi yapamiom.

Bir Cevap Yazın

 
