genciz biz delikanlı

fotoroman1

kelimatör, solitare, bi de salak aynı renkli topları patlatma oyununa alternatif kadifhe oyunu mıncıkladık. buyrun burdan -balon- yakın.

~ tarafından darki Eylül 12, 2006.

11 Yanıt to “genciz biz delikanlı”

  1. 1. kanka sen şimdi elleri kullanalım diyosun ama, tüketildi sanki bu bea.
    2. yeee rööööah
    3. çakkıdı’yı coverlicaksak ben yokum ona göre

  2. 2. tarzımızı değiştiriyoruz gençler!!!
    1. türkçe pop mu yapsak bilemedim, john sen ne dersin?
    3. ne diim?

  3. kemer tokalarinizla verdiginiz mesaja bakilacak olursa…
    yok vazgectim ben bakmicam daha fazla. ayip.

  4. 1. Acaba diyorum hakikaten yol yakınken dönsek mi tarzımızı değiştirsek de Elif Türkü Bar’da programa mı başlasak ama bakıyorum sen öyle bir moda soktun ki kendini, rockstar oldun başımıza götü boklu 3 coverdan sonra, bu durumda ben iki dakika daha böyle samimi bir poz vereyim, sonra yavaşca elimi omzundan cekerim yani, ne bilim…

    2. BÜTÜNNN KADDINLARRRRRRR BENİMMM KÖLEMSİNİZZZZZZ… BENNN MÜZİK İÇİNN DOĞDUMMMMM, YEEAAAHHH!!!!!

    3. Şu duruş pozisyonunu yakalamam iyi oldu ama bakalım grup dağıldıktan sonra ikinci bir vahe kılıçarslan olabilicek miyim?

  5. 2. bi anda serinledi hava yaa, içim üşüdü resmen
    1. gel ben ısıtırım seni çiçim
    3. hipnelik yapmayın lan!

  6. 1. iran, ırak hatta arabistan’a bi turne mi yapsak?
    2. yes yes yes! turne candır yeeeah!
    3. yavaş!

  7. 2. solotest’te 1 bıraktım olm, bir bir bir!!!
    1. 1 neydi? zeki miydi, başarılı mıydı?
    3. ebendi 1, eben

  8. 1. Bruce, abi bakıyorum da sen bu müziği, hareketleri iiice sindirdin, moda girdin.
    2. Herhıld olm, baksana bi ellere, duruşa, kıyafete gel. Roy di mi lam, olucak gibi hı, bişi söle.
    3. Geçer…

  9. 4 (hayali balon) . gençler sıkı bi poz istiyorum şimdi! çekiyoruuuum son, ki, üç, dört…
    1. …
    2. …
    3. …
    4 (hayali balon) . hay ….

  10. 1.olm balonlar sağdan sola mı okunur?
    2.soldan sağa
    .
    .
    ebenin solu
    3.kimin solu…

  11. 2. cüneyt, ersin lam çok ciddiyim. vallaha diyorum. hahhaa, süperim yihhuu…
    1. 10 numara insansın, ne diim…
    3. insan diilsin…

Bir Cevap Yazın

 
