çok eski zamanların birinde

fotoroman3

balon doldurmaya devam, kahrolsun solitaire 🙂 bi de solitaire’den fal olmaz.

Reklamlar

~ tarafından darki Eylül 17, 2006.

17 Yanıt to “çok eski zamanların birinde”

  1. 1. ordular ilk hedefiniz akdeniz
    2. olm türkçe konuşuyo lan bu
    3. ordular diyo denyo ordular!! türkçe dese nolur
    4. arkadaşı vurmaya çalışsak biraz da…allam!

  2. 1. çabuk öndeki taksiyi takip et!
    2. manyak lan bu
    3. ne dedin abi duymadım (2’ye diyo)
    4. bana mı dedin sör (3’e diyo)

  3. 1. toprak hala kuru, çok fazla uzağa gitmiş olamazlar
    2. hisli çocuk olm ben size diyodum
    3. canııım ya
    4. kırmızı çarpıdan gözümü alamıyorum, allahtan kapatmışlar yani

  4. yasal uyarı: aşağıdaki balon doldurmaca, çok sayıda “thom” kelimesi içerdiğinden akıllara zarar verebilir. kişisel eğlence diip geçiniz.

    2. sör ler thom’u göreniniz var mı?
    3. harbiden hea keşke thom’da gelseydi
    4. boşverin sör ler kulübede bi bağlantı yakaladıysa msn dedir, biz olayımıza bakalım
    2. sora kızıyo bi de adam, bıdı bıdı ediyosunuz diye.
    3. sör ler, bu yaratık kılıklı thom olmasın?!!
    4. yuh yuh yavaş gel, boyunu görmüyosun herhalde 🙂
    3. çok uzun zaman oldu baba, boy atmıştır belki dedim huahau
    2. thom olsa arka çaprazdan görürdük, bi de kulaklığı olması lazım dı tabi
    4. zuahhahha olm yeter yapmayın lan

    1. eğleniyosunuz bakıyorum

  5. 1.bakin lan iste orda gormuyonuz mu?
    2.senin kadar yuksekte olsak biz de gorurduk.
    3.omzuna alsana beni ben de bakcam.
    4.abi pipin kaniyor!

  6. 1. düz devam ediyosunuz ilk sağdan girin, orda kime sorsanız gösterirler.
    2. bu herifi gözüm tutmadı atıyo bence
    3. ulan atmasa nolur, herif diğer kıtayı işaret ediyo
    4. 2 comment geçti hala gözümü alamıyorum, hayırlısı

  7. 1. buralar eskiden hep bizimmiş, dedem zamanında pişpirikte kaybetmiş dostlar
    2. kanka hala senin sayılır zaten, bizim ama höt desen döt dicek durumdayız yani
    3. döt diil olm o dört
    4. nımınım..sevdan bir ateş olduuuu bende, gönlüm bi deliiiii çoştu..

  8. 2.abi solitaire`den fal olmuyormus?
    3.olmaz tabi lan olur mu?
    4.ay dileklerim gerceklesmicek mi yani?

    1.ya birakin solitaire i falan.. siteyi basmaya gelmisler kenciler, siz hala dilek diyosunuz!!

  9. 1- Orda bir köy var uzakta
    2- O köy bizim köyümüzdür
    3- Gitmesekte görmesekte o köy bizim köyümüzdür
    4- Abi senin boy uzun sen görüyosundur o köy senin köyün siz de ikileyin hadi bakim

  10. 1- Aha buralar hep benim! Simdi zettirin gedin gözüm göhörmesin bi daa.. Karıları burda bırakın ben iyi bakarım onlara nıhahahaha..
    2- Abi bu aslan parçası neder be ya?
    3- Olm bırak aslanı kaplanı gitti paralar.. O kadar dedim sana hazine arazisini çevirmek olmaz, gelir böyle işte kabadayı.
    4- Ula babam demişti zaten ben sana laf anlatamıyorum bir gün çıkar ziki kıllının biri o zaman beylik meylik kalmaz diye.
    2- Yok abi ben vermem arsayı be ya.. Alsın karıyı zaten kayınpederden borç almıştım parayı be ya..
    3- Hıyarsın sen olm hıyarsın.
    1- Bak hala dikilmiş konuşuyolar deyyuslar.. Kırmızı bandı çıkardım mı sizi moderatörler bilem kurtaramaz tosunkosun tiplemeleri sizi!!!

  11. 1. dağdan bir kız geliyor döne döne
    2. bir kız geliyor dağdan döne döne
    3. bir kız geliyor döne döne dağdan
    4. allah dağınızı versin sizin ya

  12. 2.bir adam vardi cani sikilaannn
    3.he yaa vardi nooldu ona?
    1.ben goruom hala orda, sikiliyor cani yazik.
    4.abi pipin hala kaniyor.

  13. 1. aa bakın kuş var kuşşş! tam şurda
    4. hade lem, aha da kuş önümüzde, bizi mi yiyon??
    3. abi çarpıya nişan aldım vurim mi?
    2. bi sakin olun ama aaa….

  14. 1. nah işte bu parmağım acıyoo:(
    3. vallaha mı?
    4. ben alırım acını yavrummm!!!
    2. yavşamayın bi öff. ben ne güne duruyorum?

  15. 1. oha hatuna bakın olm
    2. çok ayıp parmakla gösterilmez
    3. ayıp yorganın altında baba hahahh
    4. tatlım ben seni sora arıcam, çok gürültü var burda tamam mı? ben de seni tatlım. tamam tamam ben de seni seviyorum oldu mu? tamam arıcam.

  16. 1. ben işte nah şuraya sçıom fazla yaklaşmayın cüsseye cüsse, baştan uyarayım
    2. saol abi aslansın, sen olmassan bok yoluna girecktik.
    3. ne aslanı bu başka bişi çözemedim ben. bi de kırmızı kurdele mi takmış o oraya hihihih
    4 sus kızım duymasın walla.. yaf bu o tırnaklarla taharatlanıo mudur ben onu merak eyledim ama?

  17. 1. ceylan kaçıyo tutun leğğn…
    2. hssktr o ne lam, aygırkedi bişi dio, bize mi diyo olum?
    3. olm uzayalım lam. kızdı mı dürter bu bizi.
    4. o diil de olum bu ne malzeme, bu ne haşmet, bu ne rasputin. tripod olm bu, dünyalar savaşıyo olmasın. ejder gibin vesselam.
    2. ajdardır o, ajdar.

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: