fakeangel entered the game

wordpress komşumuz sayın fakeangel, artıkın kadifhe konseyi üyesidir. her türlü zırvalama ve muhtar yetkilerine sahiptir. törenden sorumlu sörümüz aramis bey, bi güzellik yapıcaktır düşüncesindeyiz.

mintan ticaretinden nereye..dedim.

~ tarafından darki Eylül 26, 2006.

3 Yanıt to “fakeangel entered the game”

  1. ya ya.. mintan ticaretinin is yapacagini biliyordum ben zaten. mintandan mintaxa oradan da sabuna gecip bu gunlere geldim..
    sabun demisken, evet evet. icimde yasayan bir diger kisiligim olan sevgili sabun duru lady i de getirdim benimle beraber. hani dedim, benim zirvalayamadigim noktada, o zirvalasin..
    pek bir sevindi.. e hergun kraliyet sabunu olunmuyor pek tabi..

    pek bir hos bulduk bu arada sayin sirler..

  2. hoşgeldiniz sayın duru lady…

    aramis bey masaya bir tabak daha yerleştirin.
    bi’ de bi erçin bey vardı o nerde gören oldu mu?

  3. thom bey, kehanetimiz tuttu gene galiba 🙂 kadifhe konseyi olmak insanı bi suskunluğa mı boğuyo nedir. gerçi sir sen daha iyi bilirsin bu hissi.

    keşkethomdagelseydiörneklerinibisaysak

Bir Cevap Yazın

 
