üçüz müyüz mü?

balon3

geleneksel baloncuk doldurmaca -kadifhe- oyununa devam. fcuk the kelimatör ve kelimatörden de fal olmaz.

~ tarafından darki Eylül 29, 2006.

13 Yanıt to “üçüz müyüz mü?”

  1. 1. “dünyalı biz dostuz” geyiğine var mısınız?
    2. ya seviyeyi düşürme medeniyetcim
    3. ahaha medeniyet dimi tek gözü kalmış canavar ahah
    balonsuz kadifhe güzeli. gerz bunlar gerz

  2. 2. bilin bakalım yingeniz kaç yaşında?
    3. üç!
    1. zuahuahauha, vallaha de….

  3. 2. geçenlerde arkadaşın biri kadifhe’de master yoda’ya uzaylı demiş
    1. heheh okudum ben de, insan diiller kimi zaman
    3. dost muymuş bari aha aha aha

  4. 2. hey barmen bu kızı daha önce buralarda hiç gördün mü?
    balonsuz barmen. elbette, çabuk öndeki taksiyi takip et.
    1. ceyar da kendine bi içki alsın çok gergin gözüküyo ama
    3. comment daha sıcak, çok uzağa gitmiş olamazlar

  5. 2. selam dünyalı biz “ken”ciyiz. bu kızın göz kulak olduğu siteyi arıyoruz..

    1. göz deme ama hocam ya kendimi böle bi eksik hissediyorum

    3. kenciler kendini eksik hissetmez olm, arkadaşım adına özür diliyorum sizden.

    zuhauaha koptum

  6. dış ses: sipariş veremeyen var mıydı?

    2. iyi günler hacım, elinizde bu cıvırın aynısından var mıydı?

    1. ben de bi göz sipariş vericektim, cheese olsun, turşusuz

    3. ben eziğim sipariş veremiyorum😦

    dış bağırış: bi cıvır, bi turşusuz cheese e teşekkürler.

  7. 1.hırrrrr hırrrr mımmmm hırın
    2. hırınnhırınnn. hır da hırsız da hııırrrlısı da hıırrrr. hır mı hıırrrr!!
    3. hımpffff mımfsss?

    yaniiii:

    1.oof şurdaki hatun şeysine bi bak
    2. olm sen tek gözle görüon anlamıosun ondan endamdan ha şu fotoya bakmışsın haa tek gözle cıwıra. stereo olmadıktan sora nanladımmmm!!
    3.bi benim ki noluo bu durumda?

  8. 1. vay “bi dost” yenge yapmışın diye duyduk!?!
    2. herhalde olm, bak
    3. ya “bi dost” yeme bizi ya, kadifhe bacısından çıkış almışın bize yenge diye…
    2. hay sty..m

  9. Sayın sir,

    Takipteyim uygun anda dalıcam😉

  10. 1. Veni…
    2. Vidi?
    3. Vici!
    😉

  11. 2. ee eee merhaba. fotoğrafınıza i ii iimza isticektim.
    balonsuz güzel. tabi ki kimin adına imzalıyım.
    3. at mı dedi?
    1. alt dedi galiba. kimin altına imzalıyım dedi.
    3. biz dostuz ama atla gelmedikki
    1. bence altımıza da imza falan attırmayalım abi
    3. alt diil olm at dedi.
    2. ikinizi de …. ama

  12. 1.kanki miyim?
    2.ibne miyim?
    3.ortiim!

  13. 1-2-3 : Hep Bir Ağızdan — yep yep yep yep radyoooo radyooooo yep yep yep radyooo radyoooo

Bir Cevap Yazın

 
