an itibariyle ne bok yemek istiyorsunuz?

efendim, kadife konseyi adina darki bey, dun an itibariyle ne bok yedigimizi merak etmis, iyi etmis, hos etmis de.. dunden beri ne bok yedigimi yazacam yazacam yazamiyorum.. niye? cunku ben diyorum ki, lan ne merak etsin kadifhe ahalisi senin okudugun makaleyi, dusundugun babani-arkadasini, tuttugun tutacagin tutanagi.. daha da otesi giydigim mavi geceligi, kirmizi bluzu, siyah etegi..

ama sonra, kadifheye sakinlestiricinin daha da guzel yollarla verilebilecegini farkettim.. oooh dedim, an itibariyle ne bok yediimi yazcama -ki zaten yiyorum ne yazcam- an itibariyle ne bok yemek istediimi yazarim, hatta tum kadifhe ahalisi yazar, hep beraber hayaller alemine daliveririz mis gibi..

aman ben, napsam, ne hayal kursam diye dusuneniniz de olursa, basiveririz fermani kadifhe ar-ge‘ye   bir sms servisi de bunun icin acarlar.. atarsiniz mesajinizi, hem hayalinizi hem cakkidi cakkidi melodinizi kaparsiniz..

hadi bakalim.. birakin o yediginiz boklari simdi, dusunun, napmak, nerde olmak istiorsunuz? kimler olsun yaninizda, neler olsun ustunuzde?

mistırsendmenbiringmiedriiim

~ tarafından fakeangel Ekim 4, 2006.

14 Yanıt to “an itibariyle ne bok yemek istiyorsunuz?”

  1. sabah sabah, genislememis hayal gucum ve ben, sadece uyumak istiyoruz.. ha bir de, o gece boyunca kavga eden, birbirini yiyen ust komsularimi oldurmek istiyorum..

  2. bugunun sali olmasini istiyorum carsamba (coook zor bi olay) ise gitmemek istiyorum cumartesi günü almayadan gelecek arkadasimin is cikis saatime denk düsecek saatte gelmesini, havaalaninda beklememesini istiyorum daha fazla maas istiyorum🙂 fazla mal göz cikartmasin istiyorum ahahah ay cok hosuma gitti bu istekler bölümü ben en iyisi bunlari kagida yazip cikti alayim
    saol kadif!

  3. Şuan itibarı ile nette sörf yapıp şirkette zaman geçirmekteyim. Hemen karşımda dağlar kızı reyhan çalıyor sırf çalan müzikten dolayı ruh halim mok gibi olmuş durumda. Bu müzikle tasarım falan yapılmaz anca inekten süt sağılır. An itibarıyla yediğim bok inek bokudur tezektir.

  4. keşke fakeangel da gelseydi 🙂

  5. an itibariyle dans etmek istiyorum.. ustumde soyle siyah askili bir elbise olsa diyorum.. etekleri ucussa.. icmemis olsam bir de ama sarhos gibi olsam..

  6. an be an! an be an! an be ann! ann hann aaannn………

  7. annn itibariyle sandalyeyle bir bütün olmuş kçımı kaldırıp koşarak uzaklaşsam. ama uyuşmuştur koşamam ki! uzun otursam, gözümü dinlendirsem. o da olur…

  8. sandman’in yaninda oturan o karizmatik death’in dedigi gibi , “supercalifragilisticexpialidocious”
    bir fikirle portakal bahcesi olmak istiyorum.
    olabilmek istiyorum.
    ucarsam ucarim kimene.

  9. kabaktan dönmemiş olmayı, televizyon karşısındaki kanapem yerine kıçımı serin kumların üzerine koyup şimdiki gibi biramı yudumlamayı istiyorum.

    döndüm de bok yedim di mi? yoksa gittim de mi bok yedim acep. size sormuyorum! cevaba yeltenmeyin kendi kendime selzendim okka!

  10. dartanyanin bana küsmemis olmasini diliyorum.
    (şşş biliyoruz hangi silahsor oldugunu sifreli konusuyoruz heralde)

  11. an itibariyle is makinalarinin calismayi birakmasini diliyorum.. sessiz bir ortam istiyorum.. dunya barisi bile istiyor olabilirim bu sabah.. bilemedim..

  12. sayın aduket etkisi, kadifhe ar-ge departmanı şifreniz üstünde hummalı çalışmalar sürdürüyor bilginize.

    anitibariylesendromukadifhedehayırlısıartık

  13. an itibariyle dun geceyi hayatimdan silmek istiorum..
    hatta hafizami bile sildirebilirim eger howar mierzviak die bi doktor varsa gercekten..

  14. buralar eskiden dutluktu.

Bir Cevap Yazın

 
