ayna ayna söle bana

ayna

yıllara meydan okuyan bir sahne, bir replik cümbüşü, bir kült ile baloncuk zımbırdatmaya devam.

kelimatörden korkmam solitaire den korktuğum kadar.

~ tarafından darki Ekim 6, 2006.

23 Yanıt to “ayna ayna söle bana”

  1. ayna: salak kız, salak kız söyle bana..
    kız: ama ama ben sorcaktım önce😦

  2. kız: ayna ayna söyle bana istanbul için iftar vakti kaçta?

    ayna: ben bi müftüyü arıyım, senin bi aynayla konuşman caiz mi sorıyım hemen geliyorum. sen kaybolma böle mal mal bak bana tamam mı?

    kız: tamam ayna ayna.

  3. kız: ayna ayna!
    ayna: i-kız i-kız!
    kız: ne ikizi be!
    ayna: salaksın kızım salak!

  4. kız: ayna ayna söyle bana, benden güzeli var mı bu dünyada

    ayna: …

    kız: ayna ayna söyle bana, benden güzeli var mı bu dünyada

    ayna: …

    kız: ayna ayna söyle bana, benden güzeli var mı..eeh

  5. kız: ayna ayna!
    ayna: ne var?
    kız: yok bişi😦

  6. ayna: aman hadi kalk kaynaşalım kız, çakkıdı çakkıdı…
    kız: ???

  7. kız: ayna ayna, senin dişlerin neden bu kadar sivri. peki ya kulakların neden böle büyük. ellerin, ayakların, göbeğin, gözlerin aman tanrım pipin!!!
    ayna: allam ya.

  8. ayna: yaf o etek bu tarafa kalksa daa bi parlıcam ama

    kız: lam süpyancı mısın veletim ben mor bok

  9. ayna: öööörgh!! pardon geğirdim

    kız: ne pardonu benliğim dışında tüm uzuvlarım uçuştu.

    ayna: ya sabır. önümde ne işin war ki.

    kız: güzel miyim onu sorcaktım dağıttın ne alımlılığım varsa.

    ayna:…

  10. kız: ben şimdi güzel miyim die sorcaktım yaa..

    ayna:??

    kız: bence sen bi beni görüosun die böle sölüo olmayasın…

    ayna:?

    kız: hayır sen de çirkinsin bi yandan neye göre kıstas yani??

    ayna: hasbin kere daıt git kendini veledi zina…

  11. kız: ayna ayna bak, ben senin balonunu doldurucam sen de benimkini tamam mı?
    ayna: bak sen zilliye, aferin kız. hadi başla.
    kız: sen başlıcan ama parlak şey ehiehi
    ayna: aayş doru. ayna ayna, söle bana benden güzeli var mı bu dünyada.
    kız: en güzeli sizsiniz prensesim, yoktur başka güzel yeryüzünde.
    ayna: hadi bi daha yapalım şırfıntı, keyfim yerine geldi🙂
    kız: ayna benim ya eğlen tabi.

  12. kiz: ayna ayna soyle bana….
    ayna: simdi git sonra gel!

  13. kız: ayna ayna, rush çalıyo duyuyomusun
    ayna: vallaha depeş.. hadi kalk kız gidelim çakkıdı çakkıdı oynayalım
    kız: darki hepimizi bekliyomuş, sen bi kadifhe kraliyetindeki aynalara haber versen de beraber gitsek.
    ayna: oldu!! çocuğu da işetiyim mi?

  14. Kız : Ayna ayna
    Ayna : Ne demek istiyorsun
    Kız : Söyle dana
    Ayna: Ağzını topla
    Kız : Nerden sordum ya
    Ayna : Daha sormadın ama ben anladım biz Refik Abilerle birlikte 7 kişi girdik danaya
    Kız : Güzel mi bari
    Ayna : Senden güzel olmasın bir içim su
    Kız: Teşekkür ederim aldım cevabımı

  15. kız: yaf senin işin bana cevap mı vermek yansımamı mı göstermek sorarım sana?

    ayna: hayırdır regl olmuşuz galba ne bu asabiyet.

    kız: ay bişi de bilme sen.. hayır sivilce de çıktı nalet ossun…

    ayna: sen uzak dur benden ikimizin iyiliği için bu asabietle kırarsın gümbürtüye gelmiyelim sora. 7 yııl lanet felan

    kız: hasbin kere aklıma soktuğu şeye bak. ben banyodaki aynaya gidiyorum kes tamam

  16. Kız: Selam-ı Aleyküm
    Ayna: Aleyküm Selam
    Kız: Naber abi nasılsın
    Ayna: İyidir senden naber niyetlimisin
    Kız: Yok Değilim
    Ayna: Hüseyin 2 çay biri açık
    Kız: Fazla kalamayacağım
    Ayna : Gördüm
    Kız : Bende sende kendimi gördüm
    Ayna : Dogrudur

  17. kiz: ayna ayna soyle bana
    ayna: ne soliim ?
    kiz: bilmem..
    ayna: sarki soyliim mi?
    kiz: yok sen ordan iki adana sole, acili olsun benimki..

  18. kız: acaba başka bir evren varmı, cansız cisimlerin enerjisi olduğu doğru mu, ses ışıktan cidden hızlı mıdır?
    ayna: barışmak için ayak yapma, replik belli “ayna ayna söyle bana” işte..
    kız: ayı gibisin ayna, ayı
    ayna: “kız”ım ne dedim ben şimdi, hem suçlu hem güjlü ya.
    kız: güjlü diil canım, güçlü.

  19. ayna

  20. kız: ayna ayna söyle bana varmı benden daha güzeli dünyada
    ayna: hayır prensesin yok
    kız:tamam yeterli de sen ne zaman duysam aynı cevabı veriyorsun yoksa sen herkeze aynı şeyimi söylüyorsun
    hayır prensesim sen en güzelisin

  21. kız:ayna ayna söle bana
    ayna:soğanmı yedin sen??

  22. hiç bişey anlamadım bence güzel değil

Bir Cevap Yazın

 
