kadifhe ruya tabirleri servisi

bir onceki gece ruyamda amerikanin somurgesiydik ve sonradan mavi yuzlu canavarlara donusen cuceler tarafindan kovalaniyordum.. dun geceyse ruyamda boceklerin icini doldurup sergi yapiyordum ve boceklerim ozellikle de akrep aciip ilgi goruyordu..

hani benim ruyalar konusunda anormal bir bunye oldugum zaten ortada.. ruyalarimda dusunen adamin tecavuzune ugramaktan tutun da, her gece ayri bir sevdigimi (sirasiyla babam, ablam, kedim ve en yakin arkadasim) olduren bir seri katile burunmeye kadar genis bir yelpazem vardir.. ancak benim merak ettigim.. sizlerin ruyalariniz.. sabah uyandiginizda diyorum, sizler de benim kadar garip hislerin esiri oluyor musunuz? bee gees ile aint no sunshine dueti fln yapmasaniz da ruyanizda, bazen merak ettiginiz olmuyor mu, lan acaba ne anlama geliyor bu ruya? acaba kicim mi acik kaldi gece yatarken? gibilerinden…

eger cevabiniz evetse, buyrun sizi buraya alalim.. siz bize ruyalarinizi yazin, biz de bikmadan usanmadan duru lady hanfendiyle beraber ruyalarinizi yorumlayalim.. hizmette sinir tanimayalim…

sabundanruyayorumcusumuolurdiyeninkafasini kirarim-duru lady 

~ tarafından fakeangel Ekim 11, 2006.

8 Yanıt to “kadifhe ruya tabirleri servisi”

  1. Amerikanin somurgesi olma konulu ruyanin,ruya degil bir gercek oldugunu belirtmeden gecmek istemedim.Zira sen gercekleri ruyanda gormeye baslamissin,bu sevinilecek birsey sanirim.
    Ve bir de acil forum ihtiyaci var sanki bu siralar buralarda.

    ‘Thom uyan,kime diyoruz?’

  2. rüyamda koyun sayıyorum sürekli, çitlerin üstünden atlamaya çalışan. atlayamayanları da kadrajı genişletip parmağımla ittiriyorum. ittirirken kaçta kaldığımı unutuyorum. atlayan atlamayan hepsini baştan sayıyorum. kısırı dönük bi şekilde bu böle gidiyo..
    koyunlarda hal kalmıyo, yorgun düşüyolar. bu sefer yorgun olanları sayıyorum. ben onları sayarken diğerlerine durun demediğim için atlamaya devam ediyolar. bi süre sora kimileri sayılmıyoruz diye bırakıyo, kimileri de yorgunlar arasına katılıyo. ben yorgunları sayarken eklenmeler olunca, yorgunların sayısı karışıyo, bu sefer burda kısırım dönüyo.
    yorgunlarla isyankarlar arasında bi ihtilaf oluşuyo haliyle. bu sefer iki cepheyi saymaya girişiyorum. tabiki öncelikle isyankarlardan başlıyorum. ben onları sayarken, yorgunlardan fikir tire cephe değiştirenler oluyo, gene karışıyo. aynı şekilde saymaya başladığım için isyanı bırakanlarda yorgunların tarafına geçiyo, orda da hesap ortada.
    işin ilginci ben, isyankarlar ve yorgunlar bu durumdayken yorgunlar arasından canlananlar oluyo. zıpzıp zıplamaya başlıyolar. al/madan\ başıma belayı uyanıyorum ölece.
    thommukomikolmayınlütfensayıneylem

  3. sayin darki bey.. yorgunum, yorgunsunuz yorgunlar.. ustelik de bana oyle geliyor ki yogun bir calisma temposu ve uyku duzensizligi de sizde uykusuzluklara neden olmakta ve uyumadan once saydiginiz koyunlari da haliyle uyuduktan sonra da saymaktasiniz..

    ben diyorum ki, bir sonraki kadifhe ar-ge projesi olarak, boyle yorulanlarimizi, uyumak icin saydigimiz koyunlar tarafindan ruyalarimizda rahatsiz edilenlerimizi falan, sooyle ekvator taraflarinda bir adaya gondermeyle ilgili birseyler yapalim.. hatta direk beni bile gonderebilirsiniz siz (yerseniz)..

  4. ikincisini düzenleriz sayın fakeangel sizin için nedemek. neyin mi ikincisi…birun

  5. ah.. alenen kandiriyorsunuz efendim milleti.. o bezginler adasi dediginiz, bezginlik adasidir.. usenmedim, acaba dedim leylegi once 3 sonra 6 kanatli yaptim, simdi de adanin asil yonu hakkinda mi atip tutcam diye dusundum.. ve bir kosu yatagimin basucunda duran 2 ciltten birincisini kapip geldim..

    o bezginlik adasi denilen adanin yeri bilinmez.. hamagi fln gectim, agac bile yoktur.. ada sadece batakliktir.. adadaki bitkilerin zehirli oldugu yetmiyormus gibi hayvanlari da zehirli bir koku salarlar.. ayrica da saldirgandirlar..

    amaciniz beni kandirip, bezginlik adasina gonderip, biz de arkandan gelcez sen bi git bak ortam kizlar nasil demek ise, yemezler efendim.. gonderecekseniz beni ayni ciltte yer alan figlefia(ask adasi)na gonderiniz.. ortam fln da supermis hem.. swoonarie’den hatunlar akin akin geliyormus..

    ustelik de o leylek oldugunu iddia ettiginiz logo da sadece leylekten olusmuyormus.. benim 6 kanatli leylek mi olur lan? dedigim logoda hem bir leylek, hem bir el, hem y harfi hem de k harfi varmis.. sasi bakip sasirabilirsiniz bile yani logoya. yaaa..

    ben de kaynak vercem, bezginlik adasi icin: hayali yerler sozluğu 1.cilt 120. sayfa yky yayinlari figlefia icin: hayali yerler sozluğu 1.cilt 268. sayfa yky yayinlari

  6. Ben koyunlar çitten atlamadan önce yünlerini kirpiyorum rüya aleminde yünler aşırı kıymetli. Koyunların kaçma nedeni de budur. Bill Gates mesela rüyasında bile yazılım, çip satmaya kalkıyo bende ona sadece gülüyorum yakında koyunların tezeklerini toplamaya başlar.

  7. sayın fakeangel hayali yerler sözlüğünden zaten kaynak göstermişiz, her turizm acentası gibi biz de biraz allayıp pullamışız çok mu, olmayan bi yeri satmış olsak daha mı iyi.
    siz kraliyet sabunu oluyorsunuz da, kazanın doğurduğuna niye inanmıyorsunuz.

    teeessüfricataleparztemennihepsiniederim

  8. sayın albay, ekonomik yaşantınız ve birikimleriniz tartışılmaz. bi tezek borsası açsak diorum, boş zamanınız olursa tabi.
    ya da tezek bonosu, kredisi mi karar veremedim bişi yapsak.

    thombeysiznedersinizzannımcademezsiniz

Bir Cevap Yazın

 
