kadifhe takascenter açıldı

eski-giyilmeyen pantolon, ceket, takım vb. giysileri verip yerine seyyar leğenciden, leğen, çamaşır sepeti, maşrappa, kova alan bir neslin torunları olarak (ki o günlere de şahidiz. örn: darki leğenci geldi, dedenin ceketini ver 2 leğen al hadi yavrum. – ya annane ya lidyalılar parayı buldu yaa. -darkiiiii. – tamam ya tamam.) kadifhe dahilinde online takas yapabileceğiniz postumuz hizmetinizdedir.(bu post evet)

gerçek anlamda alış ve veriş sisteminin işleyeceği 5 katlı centerımızda foodscourt umuz da vardır. bisküvi pastası, kek vb. ürünleri de dahil, dileğiniz her şeyinizi satabilirsiniz. yerlerimiz sınırlıdır başvurunuzu en kısa sürede kraliyet mıktarlığına yaptırınız.

dipnot: modern emcük satışlar yapmamaya özen gösterelim, kadifhe zabıtaları affetmeyecektir.

*modern emcük satış: “el değmemiş sevimli karakterimi satıyorum”, “akrep burcumun ukalalığını satıyorum”, “yıpranmış duygularımı kiralıyorum”, “daralan içimi satıyorum” vb. cümleler ve hissiyatlar içeren satış biçimi.

geçenleğencininbirinde3pantolon=1leğentabelasıvardıciddiyim

~ tarafından darki Ekim 14, 2006.

8 Yanıt to “kadifhe takascenter açıldı”

  1. örn takas teklifi:

    mal/hizmet/ürün: kadifhemiz eşenkimizin eski yalağını satıyoruz.
    ayrıntı: 1×2 mt ebadında ahşap, geçme tahta usulü el yapımı(kraliyet marangozu sağolsun). iyi durumda, su akıtıyo biraz.
    takas tercihi: tercihimiz yok, tekliflere bakıcaz

  2. site ici ticaret haklarimi kullanmistim ama sansimi denemek istiyorum..

    7 yasindaki kelepir, kullanilir durumdaki sabunumu satiyorum.. tercihim yok, tekliflere ben de bakcam, ustune para bile verebilirim hani..

  3. sayın angel, sabununuza karşılık gevşemiş ve kimisinin iplikleri çıkmış eski lastik tokalarımı verebilirim. işime yaramıyolar, sabunda yaramıcak maksat ticaret olsun. tokalar siyah renk, 100%cotton((du)r). ok lerseniz hancıyı gönderiyim aldırmaya.

  4. toka yerine sac alabilirdim ben sizden aslinda ya, toka da olabilir pek tabi sayin darki bey..
    bekliyorum hanciyi..

  5. saç henüz ikinci ele düşmedi sayınangel🙂 daha yaşıyo. saç demişken siz orlardan lezzetli mama gönderseniz bize. hancı sabunu alırken, gocuğuna koyun getirir alim allah. selametle.

    bunasıtakasanlamadımama

  6. Thomdan kullanım saç tokası üzerinde hala jöle kalıntıları bulunmaktadır.Takas olarak mevduat kredisi istiyorum.

  7. mevduat kredileri artık darbuka rirminde.

  8. Oturtmuşlar Eminemi Sedire

Bir Cevap Yazın

 
