kadinlar ve arabalar..

uzunca bir suredir hep zaten sikayetci oldugum bir konu bu.. sakin yazinin daha basindan aha feykencil kesin simdi kadinlarin kotu araba kullandigini soyleyen erkeklere giydircek diye bir beklenti icine girmeyin.. aksine, bir kadin olarak bu konuda hem cinslerime ve kendime soylemek istedigim o kadar cok sey var ve icimde tutuyorum ki, en son 15 dk once okuldan ise gelirken cift seritli yolun ters yonunu donmek icin kullanmam neticesinde otobus soforunden yedigim kufurle beraber artik bunu daha fazla icimde tutamayacagimi anladim ve kadifhe’ye kostum icimi dokmek maksadiyla.. ve basliyorum:

1- kadinlar olarak, sol seritte sakin sakin gitmenin cok dogal oldugunu, arkamizdan bir hisimla gelen ve selektor yakarak gozumuzu kor eden arabalarin soforlerinin ne kadar saygisiz, ne kadar kaba oldugunu dusunuyoruz.. kadiniz diye boyle davraniyorlar deriz bir de ustune.. hahah.. salagiz biz, sol seritte hem arabami hem rujumu surerim mantigini birakmamiz ve sag seriti daha cok kullanmamiz gerekmektedir. ha ben yapiyor muyum? yoo..

2- dikiz aynamiz sadece makyaj aynasi islevi goruyor.. yan aynalariysa hic ama hic takmiyoruz.. arkadan carpan 8/8 suclu oldugu icin her kosulda, gerek duymuyoruz belki de.. sol yan aynam olmadan 2 gun araba surebildim, ordan biliyorum.. (nasil yokoldugunuysa hic anlatmayayim)

3- bizim buralarda anarya diye tabir ettigimiz geri gitme sorunumuz vardir ki bir de, evlere senlik.. geri giden bir arabaya baktigim an onun kadin mi yoksa erkek mi oldugunu gercekten anlayabilirim cok kolayca.. gidemeyiz cunku.. ben de gidemiyorum.. duz ve geri bir sekilde 100 metreden fazla da gidebilmisligim yoktur.. aciip derecede saga veya sola saparim.. bir turlu de anlayamamisimdir geri geri nasil duz gidilebilindigini ve ayrica geri giderken saga ya da sola donmem gerekirse napmam gerektigini..

4- park sorunu.. kadinlarin en ama en buyuk sorunlari budur.. bir tek buna kendimi katmiyorum cunku cok ama cok yogun cabalarim sonrasi duzgun park etmeyi ogrendim, insanlar da sok oluyorlar park etme yetenegim karsisinda.. amaa, bir kadin bir araba ve 3 arabalik bos yer varsa, o kadin oraya parkedemez, edemiyor.. nerden mi biliyorum? ben ogrenene kadar bir arabaya carptim, bir arabanin aynasina hasar verdim ve bir kez de duvara carptim..

ve benim bu itiraflarimla beraber, bir de onerim var.. tum kadinlar olarak, terkedelim trafigi, devlet bize erkek sofor atasin hatta..

yaaa, durum boyle iste kadife ahalisi.. ha, yok mu cok iyi kadin soforler.. evet var.. yok mu hic bir hatasi olmamasina ramen kadin soforleri taciz edenler, evet onlar da var.. ama bu yazinin onlarla bir alakasi yok..

~ tarafından fakeangel Ekim 17, 2006.

6 Yanıt to “kadinlar ve arabalar..”

  1. himm…

    yazdiklariniz harfiyen katiliyorum,

    fakat almanya yasayan kadin sürücülerin böyle olmadigini söylemek istedim sadece.

    (okurken baya bi gülümsedim)

    Selametle

    Nisa

  2. ah efendim.. almanyadan goc alalim biz oyleyse..

  3. kadın severler cemiyeti olarak biz bu postu kınıyoruz. bunların hepsi yalan, dolan, uydurma. sitenizi çökertiriz, kadınlara kalkan postlar kırılsın.

    birileriyazmadankalçayısağlamaalalımdimi

  4. post derken ? ayi postu gibi mi?

  5. leylek sayınangel leylek. hatta leylek pompostu. tabiki 6 kanatlı, el çağrışımlı.

  6. hahahayt fahrenayt sayin darki bey.. taktiniz ayol leylege..

Bir Cevap Yazın

 
