işte kadife

kadife

thom bey geçenlerde rastlantı sonucu bu fotoğrafa ulaşıyor DA’da. tarihe adını altın harflerle yazdırmış, siteye adını, ruhunu, boncukluğunu vermiş, vadi diince akla gelmiş, dilde dile hikayeleri aktarılmış kadifemiz, işte karşınızda.

hem de boncuk gözlü denince akla gelen mekan içinde içinde. kadife denince akla gelen kare-kadraj içinde. biz fotoğraflamamıştık, birileri sağolsun bizim yerimize bizim gibi düşünüp ölümsüzleştirmiş.

thom bey gönderdiğinde kopmuştum, şimdi yazıttırırken de ayrıca kopmaktayım. işte kadife, işte tam comics gülüşü sergilediği mekan, işte ilk karşılaşma anımız, işte vadi, işte corç house.

thom bey büyüksünüz, tabiki ebat olarak diil.

~ tarafından darki Ekim 22, 2006.

2 Yanıt to “işte kadife”

  1. her baktığımda içimi titreten bir kare daha işte. ne güsel de çıkmış boncuk gözlüm. ben de üşenmedim, oturdum, düşündüm ve kadifhe için bir türkü besteledim. bu güzel bayram gününde kadifhe dostları, sizlere hediyem olsun.

    Kadifhe’den Kesesi,
    Kahveden Gelir Sesi.
    Oturmuş Kumar Oynar,
    Ah Ciğerimin, Ah Ciğerimin Kösesi.

    Aman Yallah, Beyoğlu’na Yolla,
    Haydi Yallah, Beyoğlu’na Yolla,
    Yolla Yolla Yar Yolla.

    Kadifhe! Yastığım Yok,
    Odana Bastığım Yok.
    Kitaba El Basarim,
    Senden Başka Aman Senden Başka Dostum Yok.

    Aman Yallah, Beyoğlu’na Yolla,
    Haydi Yallah, Beyoğlu’na Yolla,
    Yolla Yolla Yar Yolla.

    Kadifhe’den Yeleğim,
    Seni Sevdim Meleğim.
    Biraz Da Sen Beni Sev,
    Rahat Etsin, Aman Rahat Etsin Yüreğim.

    Aman Yallah, Beyoğlu’na Yolla,
    Haydi Yallah, Beyoğlu’na Yolla,
    Yolla Yolla Yar Yolla.

    selametle…

    thom bey mübareksiniz, tabiki hüsnü mübarek gibi diil.

  2. Harbi kadife bu görünce yarıldım🙂 Bu arada ne salıyordu kadifhe ya.

Bir Cevap Yazın

 
