hayırlı bayramlar

halloween

aha bir bayram daha.

dark side severler derneği üyesi olarak bizler, tüm dark ve light side cemaaaatin bayramını en içten dileklerimizle kutlarız. size kalbimiz kadar bu pis post u bırakıyoruz, doldurun alabildiğine.

thom bey hatırlarmısınız zamanında helloween’in keeper of the seven keys 1’inde bi halloween vardı evlere şenlik. (gençler bilmez dimi thom bey) hatta böle konser performansının tadından yenmezdi. preh preh.

hepdihepdihelovınhelovınhelovınhepdihepdihelovınoveoooo

~ tarafından darki Ekim 31, 2006.

3 Yanıt to “hayırlı bayramlar”

  1. bana kostum almak isteyen darki bey, linki size özel olarak iletecegim. sectim, begendim.. ayrica, iyi bayramlar hepinizeee

  2. süper ama süper bi bayramdı ben çok keyif aldım sizi bilemem! eğlenceli, komik bir gece daha doğrusu cadılar bayramı geçirdim. katılamayanlar bilemez tabi biz bizeydik gecenin başıda sonuda harikaydı… sayın Darky çoook mersyyy

  3. sn darky allah razı olsun…

Bir Cevap Yazın

 
