kadifhe jukebox

bir zamanlar gittiğimiz cafelerde, çay bahçelerinde o zamanlar için ahanda teknolojiye gel dedirten müzik kutuları olurdu. böööle çay içmeye giderdik, oralet fln içerdik portakallısından hey gidi hey heyyy. fonda bişiler çalardı ama alakasız birbirinden. noluyo demeye kalmadan uzakta bi yerde eşenk kadar bi cihaz görürdük. o da nesi! işte müzik kutusu… kocaman cüssesi, değişik tasarımı kumarhanede hissi yaratsa da bulunduğu mekana karizma katardı işte. o zamanlar lcd miş plazmamış olsun video klip izle durumu da yoktu. madeni para ya da jetonla çalışırdı güzelim kutu. üzerinde şarkı listeleri olur, şarkının kodunu girersin sıraya konur şarkı sırası gelince çalar, alllaam ne heyecanlı. hatta 2 madeni para atarsan üst üste sıradaki şarkıyı harcarsın seninki çalar. hahhayt edasıyla yerine oturursun, sona yazık diğer kişi alalaa noluyo ya diyerek bi daha jeton atar, kasar, şarkısını seçer. eğlenirdik ama işte. o koccaman listeden metallica arardık o zamanlar, bi de faruk k dan honki ponkiyi çalardık, pek bi eğlenirdik. geçen bu günlerimizi kadifheye anlattım, böyle pek bi tebessümle beni dinledi, dinledi, dinledi. sona dedi ki, ya tamam kadifheyi bilen biliyo, bi liste oluşturalım ve kadifhe juke box ı öncelikle istanbul sonrasında da türkiye’nin çeşitli noktalarında hizmete koyalım, döner sermayeden de bişiler gelir.

 

E o zaman kadifhe jukebox bize çalsın çalsın da ne çalsın… ya da ne çalmasın?

 

 

~ tarafından dusselhayvan Kasım 27, 2006.

20 Yanıt to “kadifhe jukebox”

  1. bence beterböcek çalsın. beterböcek “fever” çalsın mesela.

  2. hatta sayın murakami bi beste çalsın beterböcek. bi kaç kez üst üste çalsın hatta iyi olur. ajdardan çikita muz ve tuuuba da ek tercihimdir.

    hattahattahatta kaç kere demişim allam

  3. hmm İstanbul’da çok yaygın olmasa da anadolunun pek çok şehrindeki güziide cafelerinde kullanılıyo çokta ii para kazanıyolardı

  4. cukbaksçığımız bize çalsın çalsın
    Bursalı mısın kadifheli gelin türkümüzü çalsın da
    metallica çalmasın.. :p

  5. WURLITZER!! 🙂

  6. metallica için ölün siz sayın bitter. 🙂

    metallicadifhe ııvzzzz…. beni ne hale soktunuz bittersweet!

  7. aman efendim o yaşta metallica’dan nothing else matters isterlerdi,dansederlerdi.ondan dolayı söyledim..

    Light fire with fire!

  8. beni ne calacagi pek ilgilendirmezdi… ben sadece etraftaki insanlar neselensin diye yapiyodum bu isi 🙂
    ne diyo bu demeyin simdi, benimde bu makinelerden biriyle anilarim var… fakat dedigim gibi ne caldigi icin degil insanlarin eglencesi icin calistiriyordum aleti… rahattim… cok sarki calabiliyordum…
    param mi? hayir, oyle cok param falan da yoktu… 🙂
    ama benim sihirli bir anahtarim vardi… gunun birinde bu ise yariyacagini nerden bilebilirdim… bisikletimin eski kilidinin anahtari… hatira iste diye saklar dururdum… sonunda baska islere de yaradi… 🙂

    eski gunler, eski makineler ve o teknolojik gelisimi gorebilen bir nesilin icinde olabildigim icin cok memnunum…

    saygilarimla…

  9. bir anahtarın yapabilecekleri adlı macera…
    başlayın…?

  10. aman da aman sayın sweety. postlar içine postta seriyoruz, yesinler 🙂 bir anahtar ileeee kazı kazan kazıyabiliriiiim die başlardım ama jukebox ıma hakaret ettirmem. vallaha.
    günümün ilk şarkısını çalıyorum.
    gençkan- kendimi kontrol edemiyorum
    hayırlıolsun

  11. şecaattin tanyerli çalsın..mutteeşön tangolar, bu sayede de dansa davet oynansın..

  12. wallahi billahi “bursali misin kadifheli gelin” calsin. burliyim kadifeliyim ama geliyim mi bilemedim. ayrica gathering calmasin ben onnara kusmus bulunuyorum. ist konseri iptal oldundan sora… ayricanaa eski cizgi film music leri calsin yakari, clementine, 4 silahsorler, red kit gb… beterbocek beter olsun 😛 konser kaydinda bnm bairtilarim cikmazsa calmasin. ayricanaaaaa kiprista metallica li jukebox wardi feraahtaa amma sora illet kirolar o cd yerine alisan fln komuslardi. biz de nirvana cd wermis ama nedense o cd kaybolmustu. hay zctiklarimm. o yusden bnm nirvana cd mi bulup onu calsiiinn o jukebox 😉

  13. uleem sora ankaralı namık çalsın demeyi unutmuşumm. kerkeneslik ötesi saftoriklim için kınadım kendimi:

    http://dusselhayvan.wordpress.com/2006/08/30/arabada-5-evde-15/

  14. Z harfi
    isim: zuleyha
    şehir: zonguldak
    bitki: zambak
    hayvan: züraaafa
    eşya: zarf
    aktör: zrat pitt
    aktirisss: zalma hayek
    ülke: zimbabve

  15. ııııı… tabi sayın darki bu da olur, tabi tabi.

  16. Çalmasın sessiz daha güzel.Hatta mekanda olmasın dahada iyi olur para dayanmaz sonra ona..

  17. cure – love song
    Arap Kadri – seçemiycem bütün albümü şafıl yapsın çalsın.

  18. bay tom waits’in kahve ve sigara’da zorladığı jukebox’da çalan nağmeleri istiyoruz, istemek deyince, bu istekler çalınmazsa mevzu çıkarırım söyleyeyim.

  19. B harfi
    isim: bayram
    şehir: balıkesir
    bitki: bapatya
    hayvan: bit böceği
    eşya: balta
    aktör: braf pitt(gene)
    aktirisss: banu alkan
    ülke: bulgaristan

  20. kadifhe jukebox hizmetinizdedir

    bişiidiiil

Bir Cevap Yazın

 
