“manamana”, “arada kaldım” ve diğerleri…

böyle sözler, böyle melodi, böyle klipler yok. bir zamanlar ezberime yer etmiş susam sokağı şarkılarından bahis ediyorum. en sevdiklerimiz sanırım, “arada kaldım”, “manamana”, “dağdan bir kız geliyor döne döne”, “bu benim önüm bu da arkam”… diğerlerini o kadar anımsayamıyorum.

her neyse, kadifhe yılbaşı partisinde bu şarkılarla eğleneceğiz. sözlere iyice çalışınız. “manamana” ve “dağdan gelen kız”  en zorları olsa gerek.🙂 daha fazla söze gerek yok, şimdi 80 lere falan dönelim dersek ohooo. 

arada kaldım
arada kaldııım, tam aradaaaa
başıma gelen en acıklı durumdur buuuğğ
birisi bu yöne iter
diğeri öbür yöne
arada kaldııım, aradaaaağ , kaldım.
_____________________________________

bu benim önüm..
bu benim önüm önüm önüm,
ve bu da sırtım sırtım sırtım,
sırtüstü yattım yattım yattım,
erkenden kalktım kalktım kalktım,
ne kadar safım safım safım,
bu benim önüüüüğğm
ve bu da sırtıııığğm
bu benim önüüm sırtııımmm önüm sırtım önüüüümmm
_____________________________________

dağdan gelen kız
dagdan bir kız geliyor döne döne
bir kız geliyor dagdan döne döne
döne döne dagdan bir kız geliyor
bir kız dagdan döne döne geliyor
_____________________________________

ve manamana 🙂
_____________________________________

ööleeişteeee

~ tarafından dusselhayvan Aralık 27, 2006.

12 Yanıt to ““manamana”, “arada kaldım” ve diğerleri…”

  1. aman düşselim hayvanım çocukluğuna doyamadığımın.
    ne güzel şeyler anımsarmışsın düşsel düşsel.
    hepsine aşığız hepsine tapıyoruz.
    bir de şunu anımsıyorum
    eklemeden edemeyeceğim.

    cesurum ben cesurum
    bir şeyden korkmam cesuruuuum🙂

    ve favorim manamanamanadır belirtmeden edemeyeceğim.

  2. ah susam sokağı ciğerime işledin
    al bi tane daha favori:

    kasvetli fırtınalı bir hava
    şaşırdım yolumu karanlıkta
    bana söyler misiniz?
    nasıl gidilir susam sokağına(x4)

  3. ben gece boyunca 1’den 12’ye kadar saymak istiyorum
    1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.12 hiiihii hi hih hiiiii

  4. sür sür arabanıı gez sokaklarıı sağlıklı neşeli tasasız çıkar hayatın tadınıı bide benim en favorimmdi

  5. sevdiğim sayı “6” vardı bi de büdünün söylediği. bi tek bu kısmını hatırlıyorum ama…

    bi de hala düşünürüm “big bird”ü niye “minik kuş” olarak çevirdiler diye.

    manamana süpermiş, unutmuşum : )

  6. – peki sayın büdü, neden “susam” sokağı ?
    – ben bilmem edi’me sor

    hergençkızınrüyasızetinadikişmaskarası

  7. -büdü kaşında bişey var.
    -hangisinde?
    -sence!

    minikkuşilebaytırtıkküfedekırıştırırkenbasılmış

  8. dün öğle namazını mütakiben, büdüyü son yolculuğuna uğurlamak için teşvikiye camiinde buluştuk. minik kuş adam olmuş yanımıza bile uğramadı, edi torunlarıyla tekerlekli sandalyede geldi, kurabiye canavarı geçen sene bağarsak yetmezliğinden ölmüş haberimiz olmamış. bir ki üç dört beş altı yedi sekiz dokuz on, tam on diyen dublaj sesin kahramanı anjelina huzur evine yerleşmiş gelememiş. thom la beraber manevi görevimizi yerine getirip hüzünle ayrıldık. yaşlanmışız onu anladık..
    sayın aramis, adınıza dediğiniz gibi çiçek yaptırdık ama “aramış” yazdılar üstüne her zamanki gibi kusura kalma.

  9. of yawww oooooffffff!!! gitmiş gençlik,çocukluk,masumiyet haberimiz bile yoookkk!!!

  10. ağladım şimdi.. susam sokağına mı geçen yıllara mıydı bu yaş?
    nerden geldin aklıma çocukluğum
    ve benim bu sayfada ne işim var
    kim getirdi beni buraya

    offffffff offfffff

    “büdü yokken burası nasıl sessiz
    korkutur pencere gıcırtısı
    büdü yokken sizden saklayamam
    yataktan kalklmayı biile istemem”

    büdü yokken ……….

  11. kücüklügümün kücükleri büdülükkk..bagırır her zaman dama kuslarına..ya cok cabuk gecmıs zaman bı taneydı onlar hepte ole kalacaklar tahsın ustayı da merak ettım bı de hakan abı vardı gıtarıyla…ozledım onları o zman kı masumıyetten eser kalmadı karsılarım oysa simdiki esefli halimi.

  12. Aradayım Çalı Gibi
    Sanki Kutuda Bir Sardalye
    Aradayım anlarsınız Ya
    E Arada Olmak Hiç Hoş Değil

    Sağımda Bir Canavar Varken (Ha Ha Ha)
    Bir Canavar Da Sol Da (Ha Ha Haaa)
    Sabahtan Burdalar Da
    Akşama Kadar

Bir Cevap Yazın

 
