2007’nin ilk postu

ohh! sonunda malum “donlanma vaziyeti” sona erdi. çeşitli bölgelerde halen etkisi az da olsa devam ediyormuş ama bitti işte. işte bu duruma kadifhe olarak bayram etmekteyiz. bayram mayram dedik de, aynı zamanda kurban bayramı içindeyiz. biz de bu sabah erken saatlerde kadifhe ailesi olaraktan toplaşıp kurban şey ettik. kadifhe kalbi kaldırmadığı için gelmedi ama olsun.

her neyse onu bunu boşverelim de, “sayın bb” olarak az sonra sarfedeceğim cümleyi kadifhe kraliyet üyelerine ibretlik olarak sunuyorum, alın; kadifhe olarak 2007 nin ilk postunu Türk Hava Kurumu’na bağışladığımızı belirtmek istiyorum.

kadifhe kraliyet üyelerinin 2007 içerisinde hala ve hala sessiz olması durumunun devam etmesi halinde, esprilerimde ya da herhangi bir hususta daha da iğrençleşebileceğimi belirterek kaçıyorum. 🙂

kadifheninkulağınabirazcıksukaçmıştırherhaldediymisayındarki

~ tarafından dusselhayvan Ocak 1, 2007.

Bir Yanıt to “2007’nin ilk postu”

  1. heh heh heh.. sabah sabah güldürdünüz beni rabbim de sizi şeyetsin. yannız ben bunu alıntılayıp kendim bulmuşum gibi satmayı düşünüom orda burda, çaktırmayın. benim postum da türk hava kurumuna!!!

Bir Cevap Yazın

 
