ben kadın olsaydım…

bu güzideler güzidesi tabirimiz; çağdaş ve çağdaş muhafazakar erkek kitlesi tarafından çok kullanılır. 3 noktalı yere (yani kelime grubu sonuna) genelde “kesin ırıspı olurdum” gelir ve “maymun ederdim bütün herifleri” ile tabir sonlanır.

sarfediliş sebepleri farklılık göstermekle beraber, genelde bir yakarışın dışa vurumudur. Kadifhe kraliyeti mensupları böyle yakarışlar karşısında “kadın olmayı beklemene gerek yok” gibi kızsal bir davranış asla sergilemez, sergileyeni de ekstra sevmez(ler).

güngeçmiyorkitabirleşiyordünyabiroyanabirbuyana

~ tarafından darki Haziran 19, 2008.

2 Yanıt to “ben kadın olsaydım…”

  1. bu güzel siteniz için teşekkürler

  2. bu siteye bayıldım walla süperrrr

Bir Cevap Yazın

 
